Zwangere vrouw mishandeld in Heemskerk | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Schandalig gewoon! :x
Triest en onbegrijpelijk dat mensen dit soort dingen doen. Ik hoop dat alles goed is met de baby en haarzelf.
Stelletje lafbekken zijn het! :x Een hond en zwangere vrouw slaan. Dan ben je serieus een triest geval. Met z'n 2-en nog wel.. Laten ze dan ballen tonen en zichzelf aangeven. Hopelijk mankeren de hond, de vrouw en het kindje allemaal niks!
Dat is bij mijn beste vriendin in de straat... Kansloos volk zeg, hoop dat ze die klootzakken te pakken krijgen.:x
echt zieke mensen bestaan er al zou mijn grootste vijand (nee die heb ik niet, maar stel) dat ik die zou tegen komen en die is zwanger en ze zou mij wat doen, je doet dat toch niet bij een zwangere!! Zoiezo doe je dat niet, maar zo al helemaal niet!!!!! Een vriendin van mij is door haar moeder in haar buik geslagen ik geloof dat ze toen ong. 30 week was, gelukkig hebben ze er niks aan over gehouden.
Oh mijn g** Dit vind ik echt niet normaal! Ik hoop echt dat alles goed is met die vrouw en het kindje!
Verschrikkelijk ! Maar het eerste was ik dacht was, dat zullen vast geen onbekende van haar zijn. Wellicht is de zwangerschap niet gewenst door vader ?
Wat een assholes!!!! Man oh man, die hebben blijkbaar totaal géén respect!! Opsluiten die handel! Bah bah..