Nu ik zwanger ben van de derde en dus al wat ervaring heb, dacht ik echt dat ik me niet mee zo druk zou maken en alles zou nemen zoals het zou komen. Niks is minder waar en maak me nog nog drukker als bij de eerste 2 zwangerschappen! Zou het wel goed gaan daarbinne, zou het hartje kloppen, blijft het zitten? En ik moet nog zolang wachten op wat geruststelling!!! Wat kunnen zwangere vrouwen toch erg zijn!!!
Hai! Dit wordt mijn tweede maar ik vind het ook weer net zo spannend. Ben altijd weer bang dat het hartje is gestopt ofzo! Of dat er iets anders aan de hand blijkt te zijn....
Ohhh praat me er niet van.. Doodeng, helemaal omdat ik al twee gezonde kindjes heb! Allemaal andere kwaaltjes, veel pijn en gekke dingen. Pfft wordt er helemaal kierewiet van soms! Ik wil graag een luikje waar ik zo af en toe gewoon even door naar binnen kan spieken
Hier met de 1e al zoveel zorgen... Dacht dat een 2e of 3e wel minder spannend zou zijn, maar niet dus! Nouja, het blijft natuurlijk gewoon een enorm wonder waar je al zielsveel van houdt vanaf het allereerste moment. Wat dat betreft niet zo gek dus om bezorgd te zijn. Succes!!
Een luikje om naar binnen te kijken! Eigenlijk zou er een apparaat bij de kijkshop moeten komen net als de angelsound maar dan in echo vorm zodat je thuis ook lekker zou kunnen spieken naar de kleine! Zou veel zorgen weg nemen denk ik! Vandaag last van opgeblazen darmen!
ik ben nu bijna uitgerekend van de 3e. en ik ben deze zwangerschap nog bezorgder en angstiger dan de vorige! juist omdat ik al 2 gezonde kinderen heb. ook over de bevalling zit ik in de war. ik ben niet bang voor de bevalling maar wel voor complicaties enz. je hoort af en toe van die verhalen die je liever niet had willen horen.....pffff laat ik maar gauw mn kindje in mn armen hebben!