Nieuwe droger kopen, advies?

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Mijn droger is helaas overleden gisteravond:( Dus tijd voor een nieuwe, maar welke! Ik heb niet zoveel geld te besteden, dus dit zijn mijn opties:

Whirlpool AWZ 7460
    Whirlpool AWZ 760
    Zanussi ZTK-120

Iemand ervaring met 1 van deze drogers?
    En de Zanussi staat erbij dat hij elektronische vochtmeting heeft inplaats van tijdgestuurd. Wat houd dat in?
    Stond niet op de site van BCC.

Alvast bedankt;)

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    lijkt me dat hij dan stopt als de was droog is

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben een whirlpool, die van de wehkamp, weet even niet uit mijn hoofd welke wirlpool :p

wij hebben hem nog niet zo lang, nu een maandje denk ik, tot nu toe niets te klagen.

edit, heb even gekeken op wehkamp :p wij hebben de whirpool denver C condensdroger

4. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden dus precies hetzelfde, droger hartstikke kapot. Dat ding gaf al kuren sinds we hem hebben, maar laatst was het toch echt over en uit. Wij hebben sinds gisteren een Beko DCU 2670X en zijn er heel erg tevreden mee. Bij ons kwam het ook heel vervelend uit. Ik hoop dat je snel eruit zult zijn wat keuze betreft.
    Groetjes,

5. Alita

Alita Niet meer actief

whirlpool hebben wij ook en na een tijdje droogt deze niet meer goed....zou ik dus niet aanraden.

Wij hebben nu iets te vaak een goedkopere gekocht, dit doe ik dus niet meer als ik al het geld bij elkaar leg heb ik een betere droger die dan maar wat duurder is...

6. s1986

s1986 Niet meer actief

AEG lavaterm. Stopt ook zodra je was droog is. En hij heeft een piep als hj klaar is. Gaat ook na 3,5 uur vanzelf uit mocht je m niet horen, en vergeten....

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Je kan anders ook op kieskeurig.nl kijken! Typ in welke je op het oog heb en lees de reviews even. Zijn deze negatief niet kopen dan.

8. Alita

Alita Niet meer actief

idd zo`n aeg is super!! Dit wordt m ook hierna:D

9. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hoe lang heb je met deze droger gedaan?

Ik zeg altijd: goedkoop is duurkoop. Liever iets langer doorsparen (dus even drogen op de rekken :D) voor een kwalitatief goede droger dan nu een goedkopere kopen.

Wat mij betreft is Miele de duurste maar ook absoluut de beste (dan doe je zo 20 jaar met een droger/wasmachine). Maar ook prima zijn de merken: Bosch, Siemens en AEG.

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Dit was een Indesit, uit 2007. Wat een rot merk. nooit kopen. Dat ding heeft vanaf begin al kuren. Op een gegeven moment zelfs monteur gebeld, zelfs die zei rot dingen!

Geen tijd om te sparen, ik heb 2 kleine kinderen. Ik heb er echt nu 1 nodig. Was het maar zomer, had het lekker buiten kunnen hangen;)

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Bedankt, ik ga eens kijken!

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Deze heb ik ook, sinds een tijdje.. en ook erg tevreden! Stopt ook uit zichzelf wanneer hij klaar is. Kinderslot en uitgestelde start. Ben er heel blij mee!

Deel Deze Pagina