Yeah..

Discussion in 'Zwanger worden' started by lovelygirl, Apr 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

Jun 29, 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Mijn vriend en ik hebben vandaag besloten om voor een tweede te gaan.Als het allemaal mag lukken is Chayenna 2 jaar als de kleine geboren word.
    We hebben presies alles al uitgerekend en mijn vruchtbaarste dagen liggen tussen de 2 en de 6 mei.Dus die dagen gaan wij hard ons best doen:)
    Ik vind het heel erg spannend en hoop dat het allemaal voorspoedig mag verlopen.

2. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Spannend! Succes en hopelijk is het gauw raak!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Leuk joh hopelijk krijgt ze er snel een broertje of zusje bij!

4. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

Jun 29, 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    jaa ik vind het ook heel erg spannend allemaal,ook de reacties die we gaan krijgen,ik hoop dat er niet al te veel negatieve zijn,dan in de zin van vind je dat niet te vroeg ensow maar dat snappen jullie wel denk ik...vinden jullie het te vroeg?
    Ik weet dat dat niet uit moet maken maar toch hecht ik wel waarde aan een mening van een ander.

5. mamadeb2007

Feb 11, 2008
    10
    0
    0
    Hoi hoi!

Te vroeg vind ik het niet hoor! Leuk juist 2 kinderen zo vlot op elkaar. Daarbij moet je vooral doen wat jullie zelf willen en wat dat betreft niet luisteren naar anderen.
    Ik wil je alleen wel even erop wijzen dat het ook mogelijk is dat het nog even duurt voordat je zwanger word. Ook al was het de 1e keer vlot raak, dat hoeft nu niet zo te zijn. Gemiddeld genomen duurt het ongeveer een jaar voordat je in verwachting raakt. De een wat sneller en bij de ander duurt het wat langer. Ik schrijf dit niet omdat ik je een zwangerschap niet gun, maar om je te behoeden voor een teleurstelling. (Je schrijft namelijk zo stellig dat jullie dochter dan 2 jaar zal zijn.) Uiteraard hoop ik voor je dat je bij die gelukkig hoort die snel zwanger zijn! :)

Wij proberen al sinds de geboorte van onze zoon om zwanger te raken. (hij is van 26 februari 2007, dus ongeveer net zo oud als jullie kleine) Tot op heden nog geen zwangerschap.

Veel plezier ;) en succes met zwanger worden!

Groetjes

6. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

Jun 29, 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    ja ik snap heel goed wat je bedoelt,ik ga er eigenlijk ook vanuit dat het meteen weer raak is,waardoor een teleurstelling groot zal zijn als dat niet zo is.
    Maar nou moet ik er ook bijzeggen dat ik de eerste keer alles uitgerekend had en het meteen raak was,wil natuurlijk niet zeggen dat dat de 2e keer ook zo is maar ik hoop dat natuurlijk wel,haha...maar dat hoop ik voor iedereen die zwanger wil worden.We moeten afwachten maar ik hoop dat dat wondertje niet te lang op zich laat wachten,mezelf kennende;)

7. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Je kunt niet alles uitrekenen denk ik. Al doe je nog zo je best... Maar ik ken mensen die al 3 keer in de eerste maand zwanger zijn geworden. Gewoon een goede match met elkaar. Dus, succes er mee, en hopelijk is het snel raak.

8. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

Jun 29, 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Daar heb je ook gelijk in,maar aangezien ik met de 1e wel geluk heb gehad door het uit te rekenen,hoop ik dat dat met de 2e ook zo is natuurlijk.
    Het is allemaal maar af te wachten en doe dat dan ook geduldig.Al hoewel ik wel al wou dat de vruchtbare periode voorbij was en ik kon gaan testten.

9. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes
    hopelijk is het snel raak!
    maar pin je er niet te veel op vast
    het kan soms ook wel eens langer duren voordat je zwanger raakt ;)

Share This Page