Misschien mijn eigen onwetendheid, maar wilde dit toch met jullie delen. Onze dochter is vannacht ( zonder dat we dit gemerkt hebben) met haar armpje vast komen te zitten in het bandje van haar romper. Het bandje zat helemaal in haar huid 'gegraven' en heeft een forse striem en zwelling veroorzaakt. Voor mij nooit meer een romper met spaghettibandjes onder dr pyjama!
Het lijkt erop dat het bandje van dr schouder gezakt is en ze dr armpje erdoor heeft proberen te doen. Heel maf want dr pyjama zat nog gewoon normaal. Dr armpje zat dus als het ware tegen dr aangedrukt door het bandje
Ja zielig he? Had nooit bedacht dat dit kon gebeuren maar je moet je kindje dus niet in zo'n romper te slapen leggen!
Ahgos Hier heeft ze tot ruim 2 jaar zulke gedragen. Ook in de nacht maar gelukkig nooit gebeurt. Hopelijk geneest t snel
Ach gos, wat zielig! Hier slaapt ze alleen bij warmer weer in zo'n romper met een pyamashirt eroverheen. Was het zo'n spaghettibandje dat heel dun is, beetje elastiekerig (zoals deze: baby meisjes romper - HEMA) Of een dikker spaghettibandje van jerseystof (zoals deze: baby romper - biologisch katoen - HEMA Ben ik wel benieuwd naar, want die tweede lijkt me zo onwaarschijnlijk dat er wat mee kan gebeuren...
Ze slaapt hier altijd in de romper die ik haar overdag aan doe en dan idd met pyjama. Is nog nooit wat mee gebeurd maar nu dus ineens wel. Maffe is dat ze bij ons slaapt en we hebben niks gemerkt. Nu is ze ook nog eens goed ziek dus huilerig was ze al. Gelukkig heeft het niet een hele nacht zo gezeten, wil niet weten hoe het er dan uit had gezien. @gember: was idd de eerste, die gele van de Hema. We hebben die andere ook, maar ik doe het niet meer voor de nacht. Inmiddels is het een hele harde plek geworden, zit een flinke kneuzing onder denk ik . Arm meisje
Ach arm meisje!! Wat een nare plek. Hier heeft ze zulke ook wel aan en ze doet af en toe de bandjes wel eens naar beneden, maar heeft nog nooit klem gezeten. Is ook al wel wat ouder.
Nare plek idd! Mijn zoontje heeft precies zo'n plek gehad maar dan in z'n nek (ja echt, nee geen smetplek). Het is verbazingwekkend snel weggetrokken dus ik hoop dat dat bij jullie ook zo is!
Ook van kleding 1981mama? Ik voelde me wel enorm rot vanmorgen. Kind is al doodziek door een of ander virus en nu dit er nog bij . Gelukkig is het niet heel pijnlijk meer.
Hè bah wat sneu maar als de pyjama nog normaal zat, was het bandje dan niet afgezakt voor deze aanging? Super rot, hoop dat het snel beter gaat,ook met virus.
Denk het niet fee want dan had het veel meer open geweest denk ik. Daarbij had ik de mouw van de pyjama er dan niet overheen gekregen... Ze had wel een te grote pyjama aan dus wel veel ruimte over. Doe ik ook niet meer dus
Ja was ook van kleding. Van een slabbetje op de crèche. Ze hebben daar echt belachelijke slabbetjes, het was helemaal opengeschuurd. Zag eruit alsof hij gewurgd was
Jemig zeg! Wat erg! Dit zat er ook echt in gesneden helaas, zat een halve cm diep in haar vel getrokken . Je voelt nu ook een harde plek onder de blauwe plek. @maria: dank je!
Ahw arm meisje! Hoop dat t snel beter wordt! Niet in de zon he, met de wond. Wachten totdat het helemaal genezen is. En een tijdje zonnebrand crème erop. Ivm littekens Mijn zoontje heeft de rompertjes ook voor als het echt heel warm is. Maar zal hem idd niet meer aan doen bij slapen
Heel erg rot voor je kleintje maar ook voor jullie als ouder. Hoe is de plek nu? Heel goed dat je dit met ons deelt! Dank daarvoor. Ik trek ook nooit meer zo rompertje aan bij dr snachts...