Wie kijkt Love Island? Wat vind je ervan, wie is favoriet, wie niet? Ik vind het heerlijk hahaha even ontsnappen aan de realiteit.
Ik vind de UK seizoenen van Love Island geweldig, je ziet in seizoen 1 dat ze nog zoekende zijn, maar wel gelijk pittige karakters in het huis. Naarmate de seizoenen oplopen: hoe meer ze investeren in het programma en hoe beter het eruit ziet. Vond Australie tegenvallen, nu Nederland ook. Ik denk dat seizoen 1 sowieso altijd een beetje passen en meten is.. Maar wat mij opvalt.. is dat ze bij UK in het eerste seizoen echt meededen om liefde te vinden, en nu ze weten dat die mensen succes geboekt hebben nadat ze uit het huis waren zie je ook mensen mee doen alleen om die reden. Vooral de Nederlandse versie, zo preuts en lieflijk etc. Mensen zijn te bang om iets verkeerd te zeggen en willen te graag goed overkomen op de camera om er achteraf een carrière aan over te houden.
Het is echt onze quilty pleasuire elke dag kijken wij trouw! Ik vindt matthy echt een schatje, heeft echt een lieve uitstraling. Blij dat chey de deur uit is.
Ik sluit mij hier bij aan. Ik kijk dan alleen op Videoland. Ik blijf alleen hopen dat Matthy en Aleks nog bij elkaar komen. Vind die 2 leuker bij elkaar dan Matthy en Melany.
Ja dat idee heb Ja Matthy en Aleks vind ik beide heel leuk!! Hoop ook dat ze samen komen. Hier inderdaad dus ook quilty pleasure, iedere avond.
Ik vind het heerlijke tv Lotte vind ik zo irritant! Matthy is ook zeker mijn favoriet! Ik heb de afgelopen dagen niet kunnen kijken dus dat ga ik morgen allemaal inhalen. Helaas lees ik net al dat Chey weg is. Opzich ook wel weer goed nieuws aangezien ik me steeds meer ging ergeren aan haar haha.
Ik ben ook heel erg benieuwd wie Bradley vanavond kiest. Stel hij kiest voor Melany en Matthy kan eerder kiezen dan Denzel, zou hij dan voor Aleks kiezen?
Ik ben trouwens wel blij dat Chey eruit is. Vreselijk mens vind ik dat. Maar vond het ergens ook wel grappig hoe ze iedereen heeft opgestookt net voordat ze weg ging.
Hier ook een trouwe kijken. Matthy vind ik zo leuk, samen met Aleks. Melany, Rowena en Stenn mogen van mij de deur uit. Chey vind ik ook gruwelijk irritant. Blij dat zij weg is.
Wij kijken ook! De vorige hebben we allemaal samen gekeken en ik vond de nl in eerste instantie wat tegen vallen. Het wordt nu al wat leuker om te volgen Matthy is leuk, Bradley eigenlijk ook wel. Lotte en haar hunk leuk stel! Sebastiana, vreselijk typetje en zo preuts. Aleks moet ik even aan wennen maar ze is wel grappig. Rowena vind ik juist wel leuk en past wel goed bij Denzel denk ik. Er mag op korte termijn wel even flink gewisseld worden!
Heerlijk om te kijken Eindelijk een beetje reuring in de tent, al was dat wel heel snel weer over Matthy is toch wel mn favoriet. Met Lotte heb ik helemaal niks, mij te aanstellerig met dat overdreven lachje brrr En Chey....zooooo niet oprecht. Denk dat Melany wel zwicht voor de nieuwkomer!
Ik kijk ook trouw iedere dag! Stiekem vind ik het wel leuk dat je nu steeds meer vastigheid gaat zien in de koppels die al gevormd zijn. Maar merk daardoor ook wel dat de nieuwkomers sneller buiten de groep vallen en minder snel een match kunnen worden met de personen die er al een langere tijd in zitten. Persoonlijk had ik wat meer spanning wel leuk gevonden, maar het is uiteindelijk de liefde die ze moeten vinden dus snap wel dat ze op een gegeven moment gedurende het programma hun partner trouw blijven zelfs wanneer ze herkoppeld worden. (zoals dan alsnog boven op de bank slapen etc) Ik denk om het spannender te maken en nieuwkomers op dit moment meer kans te geven dat ze soort van moeten verbieden om samen te slapen met iemand waarmee je niet in een koppel zit. Zodat ze wel moeten praten met hun nieuwe "partner" etc.
En persoonlijk vind ik aleks juist meer losser geworden in haar doen en laten met Denzel dan toendertijd met Matthy. Ik weet alleen niet of Denzel net zo serieus is als Aleks daar twijfel ik nog aan. Op dit moment vind ik sebastiana en Martin een ontzettend leuk koppel die ik ook wel een toekomst samen zie hebben. Senn is ook opgeknapt nu Chey weg is, kan nu wel meer zichzelf zijn en hij en Rowena kunnen goed met elkaar plezier hebben op de natuurlijke manier. Denk alleen persoonlijk in de buitenwereld dat zij geen match zullen worden gezien hun leeftijdsverschil en levenservaring. Melany en Matthy vind ik zelf niet zo leuk koppel, maar dat komt meer door Melany dan Matthy vind ik. Matthy komt gewoon heel erg over als de goedzak en wilt altijd iedereen tevreden houden en de sfeer niet bederven. Bij Jarne en lotte vind ik dan weer lotte nep over komen, zeker nadat ze van de week zei wat de meesten mannen over haar poes vinden. Zij komt heel overdreven over, bijna een puber die verliefd is ofzo. Bradley vind ik tot nu toe ook heel erg relaxed overkomen. Tot nu toe mag ik hem wel, heb alleen nog geen idee wie het beste bij hem zou passen.. Denk Melany ook niet bij hem past. Ben echt benieuwd wie van de koppels echt oprecht met elkaar in de buitenwereld zullen zijn en eventueel een relatie er aan over houden. Tot nu toe zet ik in op sebastiana en Martin.