Het lijkt mij super leuk om een Nintendo Wii te hebben maar manlief vind het niet zo'n goed idee hij heeft een Xbox en ik vind daar niet zoveel aan. Tot nu toe heb ik nog niet echt een leuk 'vrouwenspelletje' gevonden. Of heeft iemand een tip voor mij voor een leuk 'vrouwenspelletje'? Ik heb wel een Nintendo DS maar daar ben ik eigenlijk op uitgekeken. Ik wil hem gaan verkopen en misschien wel een wii kopen. Ik ben verzot op Sims spelletjes maar weet niet of je die ook kunt spelen op de wii. Wie heeft er ervaring met deze spelcomputer?
Ik heb de sims huisdieren voor de WII, maar ik heb het nooit echt goed gespeeld. Ik speel het altijd op de computer en daar ben ik zo aangewend, dat ik eigenlijk ook niet zo goed snap hoe het op de WII werkt, maar nu heb ik er dan ook niet echt goed mijn best voor gedaan. Verder heb ik marioparty, hartstikke leuk. Ik vind eigenlijk alle spelletjes van de WII wel leuk. Er is ook Mysims, soort mini sims. Dan hebben wij nog: Guitar Hero (gitaar spelen op een speciale gitaar) Boogie (zingen en dansen) Ik ben er zelf wel te spreken over. Een gebruiksvriendelijke computer met veel extra's. Doet het ook altijd goed als er visitie is of als we een feestje hebben. We hebben zelf ook een xbox360, maar wij doen daar bijna alleen maar race spelletjes op. Mijn man heeft veel vechtspellen, maar ik ben daar niet zo van. Dus leuke vrouwenspelletjes? Hmm, vraag me af of je veel hebt aan mijn advies, maar goed Succes.
Spelletjes op de Xbox ben ik niet bekend mee, de Wii hebben wij al weer 2 jaar en ben ik nog lang niet op uitgekeken. Manlief krijgt van mij de nieuwe AC voor Sinterklaas. Sims zijn er ook voor de Wii natuurlijk, maar ik heb nooit een Sims gespeeld, dus kan je daarover geen advies geven.
wij hebben ook een WII en ik amuseer me er wel mee. Er zijn genoeg vrouwvriendelijke spelletjes voor. Wij hebben bijvoorbeeld mario party, vind ik heel erg leuk, de wii fit!, spyro is ook leuk, mario kart. De volgende aankoop wordt waarschijnlijk de wii music
Ik lees alleen maar leuke dingen over de WII toch manlief maar eens lief aankijken alleen hij is bang dat ik er snel niks meer mee zal doen. Dat is idd wel typisch 'mij' @ Daan78 Ik zie dat je morgen mag testen? Succes! @ Petra83 Jij mag ook bijna testen, spannend!
wij hebben ook de wiifit en vind het echt super. ook voor de kids duidelijk in gebruik. Wij hebben de volgende spelletjes....monopoly, wiifit, wiisports. En sims heb je ook voor de wii
wij hadden ook een wii, maar deden er niks mee. Het verveelde snel. Dus we hebben hem weer verkocht. De ds heb ik ook en die verveeld nog niet, maar ik heb een kaartje met alle spelletjes erop dat scheelt ook wel. Alleen hij is jammer genoeg kapot gevallen
De Wii is echt leuk! Net als jij vind ik de spellen die op de Xbox te verkrijgen zijn (toch voornamelijk racen, schieten, vechten, voetbal) niet zo heel leuk. Gek eigenlijk want ik vind schieten via de pc (Quake4, Unreal Tournament) wel weer erg leuk
Ach hier ligt de Wii ook wel eens stil hoor, het is niet zo dat ik er dagelijks mee speel, maar dat is echt geen reden om hem weg te doen. Denk dat mijn man met de nieuwe AC ook wel weer avonden lang zoet zal zijn.
ja dan is het wel leuk, maar bij ons stond ie echt noooit aan, dat vind ik ook zonde. Dan maar iemand anders er blij mee maken
Wij hebben onze wii nu ruim een jaar en hij is echt al heel veel gebruikt. Hij staat ook echt wel eens een week of langer uit, maar soms ook weer dagen achter elkaar aan. Vervelen kan volgens mij niet echt, want als je uitgekeken bent op je spellen dat koop je weer een nieuw spel