hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus opzoek naar meer mensen met dezelfde ervaring. In 2023 heb ik mijn sterilisatie ongedaan laten maken (clips) mede door alle klachten die ik er van ervaarden en vanwege ons wens voor een wondertje (nieuwe partner). ook heb ik Endometriose en ben daar in het verleden al eens voor behandeld dmv operatie om de haarden weg te halen. Echter werd dit niet vergoed en heb ik dit zelf betaald. de eerste keer was niet gelukt arts gaf aan vanwege het nieuwe materiaal dat ze hadden. een tweede poging gedaan en ook deze is niet gelukt. enige kans zou IVF zijn. verwijzing van mijn huisarts gehad en hiermee ging ik naar het uz gent. Echter met machtiging aanvraag bij vgz is het afgewezen. ik heb telefonisch contact opgenomen en kreeg te horen dat het niets te maken had met uz gent want als ik het in NL zou doen dan werd het ook afgewezen omdat, ik dus een sterilisatie had. op een ander platform heb ik contact gehad met mensen die ondanks sterilisatie wel ivf vergoed kregen. iemand die tips heeft of zelfde ervaring heeft die mij misschien verder kunnen helpen alsjeblieft?