cyclusvraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door YYYYY, 25 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Hoi Hoi,

Ik heb een vraag over mijn cyclus van dit jaar.
    Ze zeggen altijd dat een normale cyclus van 28 tot 35 dagen valt maar mijne is toch geregeld langer.
    Mijn cyclussen dit jaar 30 - 40 - 20 - 38 - 42 en zit nu op dag 28 van deze cyclus.
    Is dit nog acceptabel en kun je dan wel zwanger worden in die wat langere cyclussen?
    Ik heb ik het verleden 2 keer onderzoeken gehad waarbij is geconstateerd dat er niks aan de hand is. 22 augustus heb ik een echo om te checken of dit nog steeds ok is. Heb wel altijd al wisselende cyclussen gehad.
    Heb wel altijd een soort gelijke menstruatie qua aantal dagen al heb ik de ene keer meer kramp en de andere keer ben ik meer beroerd.

Gr. :)

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik neem aan dat je wel zwanger kunt worden in een langere cyclus. Mits je maar een eisprong hebt en deze benut door op de juiste dagen te vrijen.

3. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Ik pik soms een eisprong op met een ovulatietest, maar meestal niet. Heb wel normale menstruaties. Temperaturen is niets voor mij omdat ik niet een heel vast slaapritme heb en voorheen ook altijd wisselende diensten.
    Ze hebben ooit een cyclus gevolgd en toen hebben ze wel een mooie ei groei gezien en een eisprong gevonden dmv bloedprikken. Ik heb het zelf toen ook gevolgd met ovulatietesten en deze waren toen niet positief. Dus vind het altijd lastig of er wel ovulaties zijn.

Deel Deze Pagina