@mamakitty heb het gezien alleen filmpje was niet meer geldig maar stond wel een foto. Lullig voor haar hoor...
Jaaaaaaaaaa, vanavond weer! Inge de Bruin als Michael Jackson en het GTST team. Dat wordt weer lachen.
Jody heeft idd gewonnen,hij was ook gewoon echt goed. En vond het ook leuk dat hij echt zelf spot had met het voorfilmpje. Inge de Bruin was door de jury gekozen.
Dankje! Dacht ik al! Hij was ook echt goed! Was veel te snel voorbij weer he.. had van mij nog wel een uurtje door mogen gaan, haha!
Ja he ik vind het ook erg leuk. En ook leuk voor Carlo en Irene dat ze een grote zaterdagavondshow hebben.
Ik vond Jody wel goed, maar niet bijzonder.. Hij is gewoon zelf een zanger/danser die een andere zanger/danser nadoet. Van mij had Inge mogen winnen, een zwemster die een mannelijke poplegende nadoet vind ik wel bijzonder
Weet je wat ik wel een beetje jammer vond, was dat toen Adje in de splagaat zat Carlo hem naar beneden duwde, vond dat echt niet kunnen!
Ik vond Inge het beste, net als wat al gezegd is: Jody weet hoe te dansen en heeft meer ervaring.....dus ik ben blij dat de jury Inge gekozen heeft, ze verdient het!