Ik vind het hele programma een superslap aftreksel van de Honeymoonquiz en Loveletter. Aftewel, geen zak aan.. Tis een beetje TE gemaakt!
zag gister uit pure wanhoop nog een stukje. die gewoonnen heeft wat lachte die griet stom zeg. leek wel een paard met dat gehinnik heel tijd
ik zit het nu te kijken van afgelopen zaterdag, ben nu halverwege en vanwege dat domme gehinnik zit ik te twijfelen om het niet af te kijken. is echt gruwelijk irritant!
Vind het toch wel een leuk programma, alleen moet je het niet vergelijken met Love Letters of de Honeymoonquiz. Vond het wel heel irritant om te lezen dat meneer Gerschtanowitz net doet alsof hij het programma zelf bedacht heeft Zie hieronder een citaat uit een interview met hem eerder dit jaar: Hij heeft Lets get married niet alleen zelf bedacht, Winston Gerschtanowitz presenteert de nieuwe spelshow ook zelf. En het allerbelangrijkste: hij kent de emoties van de kandidaten: Ik heb het allemaal zelf ondergaan. In mei 2009 deed hij zijn vriendin, Renate Verbaan, een huwelijksaanzoek. Zo is Winston Gerschtanowitz (35) op het idee gekomen voor het programma waarin elke week twee stellen de strijd met elkaar aangaan om een huwelijk te winnen. Honderden filmpjes heeft hij bekeken van kandidaten die eerst op een originele manier hun partner ten huwelijk willen vragen. Om later, als ze winnen, in de studio te trouwen.