Let's talk about....

Discussion in 'Algemene clubs' started by Merryl, Oct 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    alles wat je wilt.

Met Rnee zat ik te kletsen via de pb en ook samantjuh en dit was zo gezellig. Hoe leuk is het om hier samen te kletsen.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Gezellig!! Ben je vandaag vrij of ben je op je werk ? ik zit stiekem op mijn werk te kijken af en toe.. :) heb nu pauze!

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Jeeee je bent er. Leuk!
    Lekker even pauze. Ik werk niet. Vrijwillig hoor.
    Ben lekker bij mijn kindjes elke dag en de hele dag.n

Wat voor werk doe je?

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een leuk topic!

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    We hadden het erover dat het zo lastig is ergens mee te schrijven waar al lange tijd gekletst word met elkaar. Dus vandaar een topic over van alles en vooral gezelligheid.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dat vind ik idd ook weleens!

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Klets je hier toch gezellig mee. Alleen maar gezellig.

8. Love2011

Oh lekker, ideaal lijkt me dat! Dat zit er bij ons niet in helaas!
    Ik zit op kantoor bij een groothandel :)

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Het is heerlijk en ja ik ben blij dat wij in die luxe positie zitten.
    Kantoor werk heb ik ook even gedaan. Heb je het naar je zin?

Is alweer tijd om aan het eten te beginnen zo. Denk dat het macaroni word vandaag.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hier word het hutspot.

Ben gespannen, vanavond een ruzie uitpraten, na de geboorte van zoontje een postnatale depressie gehad en helaas 2 vriendinnen verloren daardoor, ruzie via de mail en sms, en vind nu ruim jaar later dat het tijd is om het live uit te praten.

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Lekker eten wij deze week ook een keer.

Heel veel succes vanavond. Is niet makkelijk om een ruzie uit te praten. Is niet leuk om door die reden vriendinnen kwijt te raken. Weet er helaas alles van. Ik hoop voor je dat het goed komt. Makkelijk is het nooit zo een gesprek.

12. Love2011

Ja werk er nou iets meer dan 5 jaar en ga met plezier naar mijn werk dus :)
    Wij eten vanavond bij mijn schoonouders (ideaal) !

13. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Dat is heel belangrijk dat je het naar je zin hebt. En met plezier naar je werk. Dat hoor je niet vaak. Ik ging bij mijn laatste twee banen nooit voor mijn plezier. Heel soms als er echt een uitdaging lag. Zou het nu lichamelijk ook niet redden om te werken.

14. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Hey meiden wat leuk. Zo kunnen we met zn alle praten heb al wel wat gemist zie ik haha maar ik moet het ook tussen door op mn werk doen :).. Wat verveld die ruzie en snap dat het lastig is om dat uit te praten.. maar rnee voor jou word er lekker gekookt zie ik haha dat is nooit erg:) ik mag nog wat gaan bedenken denk dat het ook maar hutspot word justdakota is wel lekker dat je thuis kan blijven bij je kinderen dan maak je wel alles mee wat ze doen :)

15. Love2011

Ja gezellig zon clubje bij elkaar! Wij eten 1 keer in de week bij mijn schoonouders omdat ze wat verder weg wonen en we wel in de buurt werken.. (we werken bij hetzelfde bedrijf).
    Vanaf morgen zal ik iets minder reageren denk ik want dan krijgen we de sleutel van ons huis! en vanavond ga ik naar een vriendin dus druk druk druk maar zal proberen tijd te maken tussendoor :)

16. Love2011

Hebben jullie trouwens als de eisprong eraan komt ook last van hoofdpijn, zeurderig gevoel in onderbuik en opvliegers ? dat heb ik nu namelijk en vermoed dat mijn eisprong eraan zit te komen..

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ben best gespannen, beetje misselijk:( ik kon gewoon niks doen aan de situatie toen, en heb me vaak in de steek gelaten gevoelt, hun vonden dat ze wel vaak genoeg langs kwamen, ze hebben wel allebei werk dus ook druk maar een belletje of smsje van he hoe gaat het was ook genoeg geweest. en zo zijn er nog wel meer dingen...

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Ga even eten. Heb al gelezen, maar reageer straks even. Niet te veel kletsen he hihihi

19. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Dat is wel leuk dat je gelijk blijft eten dan zie je ze ook gelijk weer maar echt leuk de sleutel van jullie huisje word idd wel druk voor jullie lekker klussen maar dat is altijd wl leuk vind ik

Idd je kan best af en toe een sms'jes sturen of een belletje is zo gebeurt paar seconden

Ik had last van steken onder in m'n buik en m'n onderbuik was gevoelig Voel nu soms nog steken nu nog 2 weken wachten hoop dat justdakota gelijk heeft en dat het raak is:) en bij jullie ook allemaal gezellig met z'n allen tegelijk

20. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Samantjuh ik maak inderdaad alles mee en dat vind ik heerlijk. Veel moeders zijn ook blij even weg te zijn van huis, maar ik mis mijn meisje al als ze op school zit.

Elsie heel veel succes. Een belletje of smsje of tegenwoordig een whatsapp is zo gestuurd. Kleine moeite groot gebaar. Ik hoop dat het goed komt. Wil je nog een tweede kindje. En ben je dan bang dat het terug komt?

Rnee wat leuk dat jullie zo regelmatig daar eten. Zeker als je dichtbij bent elke dag is het wel zo leuk. Zeker als je een goede band hebt met ze. Wel zo handig als je bij hetzelfde bedrijf werkt.

Eisprong klachten. Ik heb drie dagen last gehad van mijn buik. Links rechts alle kanten. De dag van de eisprong zelf echt een drukkend en zeurend gevoel. Daardoor wist ik zeker dat het zondag was. Ik duim zo dat het bij jullie raak is deze ronde.

Eten zit erin. Zo als manlief de deur uit is even yoga doen.

Share This Page