Nou weet niet of mijn moeder zo blij is. Veel mensen om ons heen vinden twee genoeg en waarom drie, je hebt van alles wat. Ben gewoon gek op kindjes en ja soms heb ik rollen behang nodig, maar oh wat hou ik van ze. Kan echt geen dag zonder ze.
Hoe meer hoe leuker toch ik hoef er geen 12 maar 3 of 4 waarom niet daarom ben ik ook benieuwd naar je moeder haha nou wij zij wel blij voor jullie
Ik hoop natuurlijk op positieve reacties. Ach als wij maar blij zijn en dat jullie blij zijn vind ik al heel erg leuk. Voel me wel een beetje oud hoor met drie kinderen straks hahaha. Maar als alles goed gaat ben ik voor mijn 30ste mama van 3. Ga even cupcakes maken met de kindjes.
Ja gaat goed hier, verveel me beetje.. Kerels zijn bezig met de plinten. kan weinig doen hier.. Oh leuk cupcakes! Veel plezier
Kom een dag hier verveel je je echt niet hoor. Twee lading zit erin. Heb fondant rondjes gemaakt met roze en blauw en daar patchwork ingedrukt met voetjes, flesje en speentjes.
Heerlijk mijn ipad mee met boeken. Lekker lezen de hele dag. Manlief komt thuis. Dochterlief geeft hem het shirt. Hij blij en zegt 'dank jullie wel'. Heeft niks door. Zeg tegen dochterlief ' laat papa de cupcakes maar zien'. Had er folie over gedaan. Hij maakt het open ' dat hebben jullie mooi gemaakt'. Kijkt me aan en begint te lachen. 'Uh schat moet je me nog iets vertellen' toen kreeg ik een grijns van oor tot oor. Hij moet net als ik even wennen aan het idee maar is wel erg blij.
Haha geweldig toch Dat is toch het mooiste kado wat je kan krijgen Ik heb net een test gedaan maar die zegt niet zwanger dus denk dat ik naar de volgende ronde ga anders had je nu denk wel positief getest net als jij haha
Hoeft niet hoor. Sommige hebben meer hcg nodig en misschien maak je nog niet genoeg aan. Ochtend urine is het beste.
Kiss, als je innesteling van de week was kun je volgens mij volgende week pas positief testen dus er is nog hoop hihi.. wat grappig dat hij niks door had eerst.. Ik had straks hele erge steken en ongesteldheid krampen, hopelijk komt mn ei eraan Haha straks nog ff geklust gelukkig
Haha gelukkig goed klussen hoor hihi denk dat je ei er nu wel snel is . Ik heb gewoon geen geduld aha wil alles snel maar ja moet geduld hebben Hoever is e huisje ?
Haha je lijkt mij wel! Ik heb ook absoluut geen geduld Haha maar moet wel met zon lange cyclus. Hoop dat die kapsules helpen die ik gekocht heb vanmiddag. Hoop dat je toch nog positief mag testen volgende week! ja gaat goed, morgen nog 1 muur verven en schoonmaken en plinten afmaken dan moet het klaar zijn Straks alvast wat spullen erheen gebracht, ff gekeken of het allemaal kan staan.zoals ik wou Haha en dat kon gelukkig.
Ik hoop dat je ze niet nodig hebt en dat je zwanger bent deze ronde Zo maar dat gaat snel dan nu met je huisje zeg echt leuk dan duurt het niet lang meer voor je alles hebt over gebracht is ook wel fijn geeft wat meer rust ook voor jullie
Zou mooi zijn maar ga er gewoon vanuit dat het nog maanden kan duren. Ja volgende week hebben we een vrachtwagen dus dan kan alles in één keer over dus zijn we zo klaar Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag ?
Goede morge ik ga zo weer mensen knippen dan even naar pony markt dan weer knippen en daarna gaan we naar m'n vriend z'n broed daar blijven we een nachtje slapen dus zal vandaag weinig reageren heb het de laatste tijd iets te druk met knippen Wat ga jij doen verder in je huisje? Soppen en boenen ik vond dat wel leuk om te den als je zag hoe schoon het dan werd haha. Maar alles in 1 keer over is wel fijn wij hebben een paar keer heen en weer moeten rijden dat is minder En Merryl wat ga jij doen baby spullen zoeken
Goedemorgen meiden. Ik heb ook nooit geduld. Als ik iets wil dan het liefst gisteren. Tja helaas dat kan niet, maar zou het wel willen. Met zwanger worden had ik wel wat meer geduld, maar het zo snel willen weten tja dat geeft iets minder geduld. Love ik hoop dat je ei nu geweest is en je over twee weken een dikke vette knal test hebt. Jullie zijn al bijna klaar? Wat goed. De laatste dingen hebben dan geen haast. Kiss veel plezier vandaag. Kun je het zwanger worden even opzij zetten. Als kapster kun je altijd fijn bijverdienen. Ik ga nog geen babykleertjes zoeken hoor. Pas na de eerste echo kopen we het eerste pakje samen. Bij de andere twee ook gedaan. Het enge is die buikpijn die zo op ongesteld worden lijkt. Brrrr.
We zijn bijna klaar, nog paar keer terug om nog de laatste dingen schoon te maken en dan is het af.en kunnen we er in volgende week. Nog geen eisprong gehad, temp was vanmorgen super laag.. Nog niet zo laag gehad.deze.cyclus. volgens mij heeft mn lichaam wat vertraging ofzo maar heb al 1-5 rekbaar slijm en temp schommelt heel erg mja gewoon afwachten en klussen meer kunnen we niet. Nog iets leuks gedaan vandaag ? Leuk dat jullie kleertjes gaan kopen als je echo gehad hebt, hoop dat wij dat ook snel mogen doen