Let's talk about....

Discussion in 'Algemene clubs' started by Merryl, Oct 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Goedemorgen meiden.

Kiss leuke dag gehad. Morgen NOD toch? Spannend.

Love lekker hoor dat alles bijna klaar is. Je cyclus is echt van slag he, maf hoor. Hoop dat je snel je ei vind en twee weken erna een mooie test hebt.

2. jony

jony Actief lid

Nov 11, 2012
    434
    0
    0
    Hoikes, mag ik hier ook wat lekker meekletsen :)

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Tuurlijk Jony. Alleen maar gezellig.

4. jony

jony Actief lid

Nov 11, 2012
    434
    0
    0
    Ben er nog maar op van vandaag, gewoon omdat ik zot aan het worden ben! hahahahahaha

Ik haaaaat dat wachten :)

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Oh spannend nog nod. Heb je al kwaaltjes?

6. jony

jony Actief lid

Nov 11, 2012
    434
    0
    0
    Vreselijk veel eigenlijk,

ben beetje misselijk, heel erg moe, soms koude rillingen, vreselijk pijnlijk borsten en tepels, precies meer brobbeltjes rond men tepels (maar ben ik niet zeker van omdat ik daar nooit naar kijk) :)
    krampjes en steken in de onderbuik, vooral als ik me omzet of uitrek.

maar veel van deze dingen worden ook aan de menstruatie gekoppeld, dus durf niet hopen :(

7. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Goede morge. Ja heb een hele leuke dag head gister maar vind het wel lekker om nu weer thuis te zijn haha

Merryl hoe gaat het? Heb je al meer kwaaltje of voel je juist heel goed :)

Welkom jony gezellig dat me mee komt praten :) wachten is idd ook niet mijn sterkste punt haha

Ik mag morge weer testen maar heb er een hard hoofd in ik ga er maar van uit dat ik een langere cyclus heb als de vorige Keer dan kan het alleen maar mee vallen tot nu waren de testen negatie

Love wat fijn dat je huisje zo snel gaat

Hebben jullie nog plannen vandaag ik niet lekker op de bank

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Jony spannend. Ik heb dezelfde kwaaltjes.

Kiss ik voel me top vandaag. Heb me in weken niet zo goed gevoelt als vandaag. Domme ikke deed nog een test vanmiddag. En ja hoor lichter. Stresssssss. Had aardig wat gedronken dus denk dat dat het was.

9. kiss2012

Merryl je hebt bij calculator ook die Chinese geslachts horoscoop klopte die bij jou ?

10. kiss2012

Anders doe je er morgen ochtend nog 1 maar geloof niet dat de kleine weg is maar dat is idd wel even stressen zeg

Maar wel fijn dat je je eigen zo goed voelt

11. kiss2012

Jony zo te zien lopen wij gelijk leuk :)

12. jony

jony Actief lid

Nov 11, 2012
    434
    0
    0
    Idd kiss...

Ik heb mezelf gezworen pas ten vroegste woensdag te testen, omdat ik sowieso met mijn vorige cyclus 2 dagen over tijd was.
    Hopelijk een beetje minder stress deze keer. Wil ook wel heel graag morgen testen, maar men vriend wil er nog niks van weten :)

Hoewel, vorige maand moest ik ze op zaterdag krijgen, had ik zondag avond licht roze verlies, en maandag ochtend waren ze tegoei begonnen. Dus we zullen zien hé

13. Love2011

Love2011 Niet meer actief

welkom jony ! Al lang bezig met zwanger worden?
    Hier nog steeds geen verandering, nog steeds afwachten.
    Vandaag laatste schoonmaak gedaan en nu ist helemaal af in huis.dus nu wachten tot zaterdag.
    Ik ben wel iets minder op deze site voorlopig heb ik met mezelf afgesproken want wil er iets minder mee bezig zijn..
    Fijne avond !

14. jony

jony Actief lid

Nov 11, 2012
    434
    0
    0
    We zijn nu op het einde van onze 4e ronde love.

Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, en krijg al tegen mijn voeten van mijn vriend dak er teveel over denk.
    Mjah, als jij degene bent die een nod heeft en die vanalles voelt is het denk ik logisch dat je ermee bezig bent :)

15. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Ja precies, mijn vriend vind dat ook.. Maar ik vind het zelf ook hoor vandaar.

16. jony

jony Actief lid

Nov 11, 2012
    434
    0
    0
    Vind dat die mannen het allemaal wat gemakkelijk nemen. Die hoeven niets te doen dan plezier te maken hé :p

17. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Mannen denken er ook veel makkelijker over. Die heb en hun bijdrage geleverd. Sommige zijn er echt teveel mee bezig dat is zeker waar, maar het is moeilijk om het niet te doen.

18. jony

jony Actief lid

Nov 11, 2012
    434
    0
    0
    @kiss... hoe staan we er vanmorgen voor?? :)
    Hier nog niets. Vreselijk misselijk geworden toen ik 10 minuten op was. Beetje last van buikkrampen maar dat heb ik wel vaker in de ochtend.
    pffffff.. w

19. kiss2012

Hier ook nog niks had we pijn in m'n buik werd er zelfs wakker van Maarja dat kan van alles zijn

20. jony

jony Actief lid

Nov 11, 2012
    434
    0
    0
    Ik kon het natuuuuurlijk niet laten hé! Heb vanmorgen toch maar een test gehaald en gedaan.
    Licht positief!!!! WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :D

Share This Page