Jony gefeliciteerd. Wat fijn voor je zeg. Kom je bij de 16 tot 31 juli mama's kletsen Kiss ik hoop op goed nieuws bij je. Ga je testen vandaag?
Gefeliciteerd jony ik denk dat ik morgen ochtend ga testen als het vandaag weg blijft had gister nog getest en die was negatief dus ik verwacht er niet veel van
Hopelijk een positieve test voor kiss vanmorgen Ik vind trouwens geen topic voor 16 tot 31 juli mama's Merryl??
Hey Dames, Ik kon het toch niet laten om even te kijken haha Ik weet het niet meer, of mijn thermometer is kapot of mn ei is echt nog niet geweest.. zelf denk ik echt dat hij geweest is vorige week dinsdag maar mijn temperatuur geeft aan van niet.. ik wacht maar af! Hoe is het verder met jullie ? Gefeliciteerd Jony !!
Hey ja heb het druk dus ben er ook niet veel maar de test blijft negatief maar er zijn ook nog geen rode duiveltjes dus denk dat ik een langere cyclus heb dus nu maa even afwachten Love verveld he dat je niet weet wanneer die geweest is ik weet het nu ook niet meer met het ook maar afwachten Hoe s het bij de rest
Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik nog een keer testen maar denk dat ik gewoon een langere cyclus heb
Rustig ! hier nog steeds niks, wel vanaf gister gerommel en steken.. Soms links en soms rechts.. Hoe is het met jou ?
Welke cyclusdag zit jij nu kiss ? Huisje gaat goed, deze hele week weer aan het werk en zaterdag verhuizen Hoe is het op je werk ?
Bij beide nog geen zekerheid. Balen hoor. Lange cyclus voor beide. Love lekker hoor van het weekend over. Heel veel succes. Hier alles goed. Met vlagen goed misselijk en die irritante ongi krampjes, maar verder alles goed.