Let's talk about....

Discussion in 'Algemene clubs' started by Merryl, Oct 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Spannend altijd zo een verhuizing.

Ja 10 dec bij een echo bureau een afspraak gemaakt. Vk moet ik nog bellen. Wil het graag voor de kerst zeker weten allemaal.

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Ja heb je goed!! spannend allemaal :)

3. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Heb net ergens een verhaal geschreven voor jullie maar er is iets mis gegaan denk ik haha

Ik zit nu op dag 32 maar nog steeds niks te bekennen :(

Love lekker hoor zaterdag verhuizen en zeker als al je spulletjes dadelijk goed staan :)

Merryl wel een foto neer zetten van je echo hoor vind ik altijd leuk om te zien:)

Met m'n werk gaat het z'n gangetje ben allen goed verkouden dat is minder:( maar komt ook wel goed

4. Love2011

Hmm kiss misschien handig om vanaf de volgende cyclus te gaan temperaturen, als ik dat niet had gedaan had ik nu niet geweten dat ik geen eisprong gehad heb..

Hopelijk hebben we beide snel duidelijkheid :) agja we zijn ook nog maar zo kort gestopt he, het komt allemaal wel goed alleen geduld hebben is zo moeilijk he :)

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Jeetje meiden wat een ellende die cyclus van jullie. Hoop zo dat jullie snel meer weten.

De echo is waarschijnlijk 10 dagen eerder. We kunnen niet wachten. Ben zoooooooo benieuwd.

6. Love2011

Ja echt balen, maarja het hoort bij het ontpillen he zeggen ze.. hoop dat ik over een tijdje wel een beetje een normale cyclus zal krijgen en niet dat ze steeds langer worden en daarna te horen krijg dat je iets raars hebt ofzo.. kan me voorstellen dat je niet kan wachten! :)

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Gelukkig heb ik nog nooit last gehad van zo een lange cyclus. Langste is 36 dagen geweest. Je hebt vast niks geks hoor. Vrouwen lichaam blijft een raadsel.

Ja we kunnen echt niet wachten tot de eerste echo van de vk. Zit te wachten tot ze terug bellen. Hoop zo dat het eerder kan.

8. Love2011

Leuk leuk, ik zou ook niet kunnen wachten!

Ja je leest allemaal dingen over pcos enz..

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Jeetje ja er zijn zoveel dingen die het kunnen zijn, maar ook stress kan een oorzaak zijn. En wat je zelf al zei het ontpillen.

10. kiss2012

Ja het is idd heel vervelend hier ook nog steeds. Niks mis ga ik idd maar tempen dan weten we het zeker :) nu is het alleen maar gissen :( leuk zeg je echo 10 dagen eerder

Hoe is het verder met jullie love vandaag lekker verhuizen

Merryl wanneer ga je je het je familie vertellen?

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Jeetje kiss bij jou ook al niet. Balen meid.

Love succes met verhuizen.

Nope niemand weet er nog van. Dat is toch wel erg leuk hoor ons geheimpje. Ja de kraamhulp die ik bij beide had weet het.

12. kiss2012

Dat is wel leuk :) ga je het met kerst vertellen?

Hier nog niks te beken hoop dat m'n menstruatie snel door komt.

Hebben jullie nog wat ruls gedaan van het weekend?

13. Love2011

Hey dames!

Pfff ik zit eindelijk Haha wat een dag maar nu wel heerlijk genieten samen van ons mooie huis,.helemaal blij!

Miss is het verhuis stress maar heb nu wel beetje zelfde gevoel als vorige keer toen ik eisprong kreeg, hoofdpijn buikpijn en pijn in mn borsten.. We zullen.zien!

Hoe is het met jullie

14. kiss2012

Love wat fijn dat je spulletjes staan zeg kan e nu lekker genieten van je huisje
    En een goed teken Dat je nu dezelfde sympthomen hebt zeg wie weet is doe er u snel

Hier nog hetzelfde niks te bekennen word er moe van haha

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Lekker dat jullie over zijn. Veel geluk in jullie nieuwe huisje.

Stress doet zoveel met je lichaam ellendig is dat.

Kiss nog steeds niks. Wie weet een late eisprong of gewoon een late positieve tester.

Hier is alles goed. Ik hoop inderdaad mijn mond te kunnen houden tot de kerst. Vind het vreselijk moeilijk, maar met de kerst is het dubbel zo leuk.

16. kiss2012

Merryl ik heb er een hard hoofd in haha maar nog steeds niks dus maar af wachten:(

Maar met de kerst is het idd heel leuk ik dacht voor me zelf een leuk verjaardagskado maar dat gaat hem niet meer worden denk ik want dat is al over 2 weken Maarja komt oed

17. Love2011

Ja hoop dat het stress is dat mijn cyclus zo lang is deze keer. Hopelijk volgende ronde niet meer :( hoop toch wel dat mijn eisprong er binnenkort aankomt want dat lange wachten schiet niet op!

Ben benieuwd kiss bij jou, heb je al het gevoel dat de menstruatie eraan zit te komen ?

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Echt ontzettend balen dat het bij beide zo lang duurt. Hoop zo dat jullie snel duidelijkheid hebben. Hier wordt je ook niet blij van.

Hier alles goed.
    Moedersvoormoeders is net geweest, knaltest. Ikke is blij!

19. kiss2012

Haha leuk Merryl ;). Ja word er ook niet goed van maar ook geen gevoel dat hij er snel aan komt dus word geduldig afwachten maar

20. Love2011

Leuk Merryl! echt helemaal top!! :)

Kiss, hopelijk hebben wij snel duidelijkheid :( kan het gelukkig al wel iets beter van me afzetten.. hopelijk is mn ei er snel na de verhuisstress :)

Fijne dag!

Share This Page