Ik kan het nu ook beter van me afzetten komt ook omdat ik hier niet meer iederedag ben maar blijf het leuk vinden om te kijken las net een verhaal van iemand die een cyclus had van meer dan 100 dagen en tachtig zwanger bleek bizar maar wel mooi Hoe bevalt e huisje
zo dan heeft ze dus precies op het goede moment geklust haha wel mooi idd.. Ja bevalt heel goed, donderdag en vrijdag maar even vrij gevraagd want moeten nog zoveel doen dus dat is wel fijn. Ben de laatste dagen weer iets meer hier op het forum maar wil het wel weer wat minderen want anders denk ik er weer teveel aan.
Ja dat heb ik ook maar vind het wel leuk om te kijken hoe het met jou en Merryl gaat daarom kijk ik toch bijna elke dag wel een keer En bem toch ook wel nieuwschierig haha Maar lekker nog 2 dagen vrij dan kan je even lekker door gaan in je huisje kost toch altijd wel meer tijd dan dat je verwacht
Ja dat heb ik ook, gewoon nieuwschierig hoe het bij jullie gaat! Gisteren eind van de middag kreeg ik ineens een hele erge zweet aanval, mijn temp was vanmorgen ook wel iets hoger maar verder geen last gehad van mijn buik ofzo dus weet niet of hij geweest is. Moet de komende dagen afwachten wat mijn temperatuur doet. Hoe is het bij jou ? Ja wel fijn nog even 2 dagen vrij, kunnen we alles beetje ordenen haha fijne dag !!
Kan inderdaad voorkomen dat je met een lange cyclus evengoed zwanger wordt. Wel heel mooi natuurlijk. Moeilijk he om het van je af te zetten. Vooral de tijd na de eisprong. Heeft een van jullie al eens getest. Voor hetzelfde geldt is een van jullie hartstikke zwanger. Love lekker even vrij om alles op orde te krijgen. Wij zijn allebei ziek. Kindjes ook aan de snotter. Blugh. Ik me dus beroert. Misselijk vandaag en last van mijn banden als ik opsta. Echo is volgende week zaterdag. Whieeee
Ik heb nog niet getest, mijn temperatuur is heel laag dus volgens andere meiden is het absoluut niet mogelijk dat mijn eisprong op dag 19 geweest is. Ik zat er gisteren wel aan te denken om voor de zekerheid te doen maar ik dacht nee het kan niet dus doe maar niet haha. Balen dat jullie ziekjes zijn! hopelijk voelen jullie je snel weer beter! spannend zeg volgende week zaterdag, dan duurt de week nog zo lang als je ergens naartoe leeft! Beterschap!!
Ik heb vorige week wel getest en toen was die negatief als ik vrijdag nog net ongi ben doe ik nog een test maar denk dat het niks is maar goed geen bloed geeft moed zeggen ze dus dat hebben we dan maar haha jullie nog wat gedaan vandaag? Ik ga zo weer beginnen aan de baard van de Sint
Ik heb gister avond testje gedaan, was negatief natuurlijk.. wist ik ook wel maar toch ahahah mijn temperatuur stijgt nu, dus als hij morgen weer gestegen is is mijn ei wrs eergister of gisteren geweest Succes met de baard van de sint haha fijne dag !!
Hier is nog steeds niks te bekennen had vandaag wel steken in m'n buik maar ja dat zegt niks is ga over 2 dagen nog een testje doen als er dan nog niks is duur wel lang het wachten zo haha Ik hoop dat je ei er is zou wel leuk zijn en dan testen Hoe bevalt je huisje?
Ja ik had gister heel erg steken in mn buik en vandaag veel hoofdpijn, misselijk en maagzuur maar miss wordt ik gewoon ziekjes ofzo. Ik denk dat eergister mn ei geweest is. Hoop het! Ben ook benieuwd bij jou, miss heb je een laat ei dit keer. Huisje bevalt super,.helemaal blij mee! Gelukt met de baard van de sint ?
De baard van de Sint os helemaal goed gekomen gelukkig haha Wat fijn dat je huis goed bevalt Ik kon toch niet wachten dus heb net getest en nog negatief Dus wacht nu weer week anders worden die testen ook zo duur haha vond wel de koffie vies smaken gister Maarja dat kan ook van alles zijn haha
Mooi dat het gelukt is! Miss heb je een laat ei gehad en test je over een week wel positief.. Afwachten! Ik heb wrs 19 november mn eisprong gehad. Nou afwachten.. Fijne dag vandaag!
Love maagzuur begon bij mij ook snel. Herkende het meteen. Spannend ga duimen. Kiss koffie jak hahaha wie weet test je over een paar dagen positief. Ga voor jou ook zeker duimen. Gaaf heb je een foto van de baard. Ben alweer een stukje beter. Wat kan een mens zich naar voelen. Nog een ruime week en dan voor de echo.
Spannend je echo echt leuk ik heb de baard helaas al weg gebracht dis kan geen foto maken misschien zie ik hem zaterdag dan zal ik hem op de foto zetten Love ik ga ook voor je duimen spannend
Nou hopen dat het bij mij ook een symptoom is hihi maar ga er niet vanuit. als het goed is is 4 december mn NOD, maar wacht nog ff mn temp van morgen af. Hoe is het verder met jou zwangerschap merryl ? Gelukkig nog maar een weekje en dan mag je kijken en een eerste pakje kopen whoehoeee
Ben benieuwd love hou ons op de hoogte Ik zie net dat mijn banner al niet eens meer telt die zegt alleen toe aan een nieuwe
Ja zag ik gister ook al Haha. Nou hier weer niet zeker of mn ei geweest is, wordt er gek van. Mn gevoel zegt van wel en mn lichaam ook maar dat stomme temperaturen niet Haha.
Ik denk dat we er ook te veel mee bezig zijn maar het is ook moeilijk o. Er niet mee bezig te zijn zo denk ik steeds te zien dat ik meer aderen zie op m'n borsten en zijn m'n tepels gevoeliger maar dan ga ik testen e. Is die negatief Mis is je ei wel geweest kam dat je temp dan even zakt Hoe bevalt je huisje? Hos hey te Merryl l
Hey meiden, Wat duurt het lang bij jullie. Worden jullie niet helemaal gek? Ben een paar dagen echt niet lekker geweest, maar het gaat weer. Nog een weekje en dan hebben we onze uk gezien. Ik heb het gisteren mijn moeder en zus verteld. Kon niet meer wachten. Ze waren verbaast, maar blij. Ik voel me wel oke. Moe als een gek, krampen in mijn buik en misselijk. Nu kan het ook een beetje buikgriep zijn, maar ik vermoed dat ik net als bij de eerste wel een tijdje misselijk ga zijn.
Fijn dat ze blij waren voor jullie! Hier duurt het idd, wordt er echt gek van! Maar miss teveel mee bezig idd mja gaat niet anders. kiss die aders heb ik ook, had.ik vorige maand ook maar.helaas was het niks..