Let's talk about....

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Merryl, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Kan inderdaad goed dat je er onbewust teveel mee bezig bent. Lichaam en geest werken heel nauw samen.

Gaat het verder wel goed met jullie?

2. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Hey meiden

Nou hier is de spanning eindelijk voorbij ik ben vanacht flink ongesteld geworden ben blij dat ik nu wel weet waar ik aan toe ben :)

Hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt love wachten is echt niet leuk

Merryl wat leuk dat je familie het leuk vond ben echt blij voor jullie :)

3. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Oh meen je niet! Dan was die bloeding laatst miss een ovulatie bloeding ofzo? Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Hier nog steeds niet duidelijk helaas. Er gebeurt wel van alles in mn buik iig maar weet nog steeds niet of ei geweest is.

Fijne.zondag!

4. kiss2012

Bij mij gebeurde er idd ook van alles en had gisteren echt flinke buikpijn maar vanacht snapte ik waarom maar moet ik wel zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil wel meer buikpijn heb hadden jullie dat ook?

Love wanneer zou jij mogen testen ?

5. Love2011

Ja ik had gister ook hele erge menstruatie pijn niet normaal..
    ik heb vanaf maandag al heletijd buikpijn en hoofdpijn.
    Als mn ei maandag was kan ik 4 dec testen maar ik moet nog steeds afwachten wat mn temp doet de komende dagen.

6. kiss2012

Wel spannend hou me op de hoogte :) ik ga deze ronde ook tempen en ovu testen gebruiken :) hoop dat het dan wat makkelijker gaat haha

7. Love2011

Ja is wel fijn, als ik niet had getempt wist ik ook niet dat mn ei 2 weken terug niet geweest was.
    Hoop zo dat mn temp morgen weer hoog is, dan heb ik bevestiging dat mn ei geweest is. Anders wordt het wel een hele lange cyclus.
    Hoop voor je dat het volgende ronde beter gaat!

8. kiss2012

Dat is idd wel fijn dat me er zo met tempen achter bent gekomen :) en nu duimen :) hoop dat het bij jou raak is

9. Love2011

Ja, ik weet nu zeker dat mijn eisprong vorige week maandag geweest is gelukkig. 4 december is mijn NOD. Spannend hihi :)

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Kiss wat fijn dat je duidelijkheid hebt. Hopelijk helpen de testen.

Geloof het of niet, maar de drie die ik gependeld heb hebben alle drie een rare lange cyclus.

Love ik ga voor je duimen.

Hier alles goed. Flink misselijk af en toe en vanmorgen helemaal niet lekker, trillen en dizzy. Zaterdag echooooooo

11. Love2011

Hmm dat is wel apart hè hihi ik ga 4 december testen als ik niet ongi ben spannend! Hoop zo dat je pendel klopt! Ik heb wel een goed gevoel mja dat zegt niks! Oehhh nog een paar dagen en dan kun je naar je wondertje kijken!

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ja maf he. Het hangt van zoveel dingen af en ook van het moment. Soms gun je het iemand teveel en dan komt er meteen uit. Heel stom, maar zo pendel je bij jezelf vaak wat je wilt.

Nou een goed gevoel is wel heel belangrijk. Heb je al last van dingen?
    Inderdaad nog een paar dagen en dan gaan we kijken. Vind het mega spannend. Ben kotsmisselijk.

13. Love2011

Ja kan ik me voorstellen dat je het spannend vind! hopelijk voel je je snel beter!

Kun je nog een keer voor mij pendelen of werkt dat niet ? :)

Ik voel vanalles, vanmorgen toen ik van de bank opstond kreeg ik een keiharde steek rechts onderin.. vanaf vorige week maandag t/m zaterdag heletijd korte kleine steekjes maarja ik ga mezelf niet gek maken. Ben wel heel erg moe maarja dat kan ook wel ergens anders van komen.

We zullen zien volgende week :)

14. kiss2012

Merryl kan je voor mij ook nog een keer pendelen:)
    Maar wat spannend zeg zaterdag je echo wel hier opzetten hoor echt leuk :)

Love ik hoop echt dat het raak is bij jou deze ronde zou echt super zijn :)

15. Love2011

Ja zou zeker super zijn, heb echt zon goed gevoel maarja je lichaam kan je aardig voor de gek houden he :)

Hoe is het met jou ? de menstruatie al gestopt ?

16. kiss2012

Nee die is helaas nog niet gestopt zal wel pas vrijdag zijn
    Hoop wel dat m'n cyclus minder lang is deze rond vind net nu wel moeilijk in te schatten wanneer ik moet beginnen met de ovu testen want de eerste ronde was 21 dagen e. De 2 de 42 hoeveel dagen heeft jou cyclus?
    Verder gaat het wel goed lekker druk maar dat is wel fijn:)

Hoe s het met jou en je huisje?

17. Love2011

Vrijdag pas? dat is wel lang ofniet! nouja bij mij duurt het ook altijd 6 dagen trouwens..

Mijn eerste was 38 dagen, en nu zal hij wrs 49 zijn :( vanaf eerste dag menstruatie als die komt begin ik gelijk weer met teunisbloem olie!

Ja optimaal genieten van ons huisje, echt heerlijk!
    hoe is het bij jou verder?

Ik heb net mijn haren in een korte schuine bop laten knippen hihi,wel aardig wennen.. best kort achter haha gek gevoel!

18. kiss2012

Ik denk morgen dat het over is was het nu ook een dag eerder moet wel zeggen dat het veel heftiger is sinds ik gestopt ben met de pil

We gaan voor je duimen dat je menstruatie niet komt en dat je zwanger bent :)
    We fijn dat je huisje bevalt zeg is het nu al echt helemaal af of moeten er nog kleine dingen gebeuren ?
    Bij mij gaat het goed het gister m'n ovu testen binnen gehad dus kan beginnen met testen ik ga maar die van 28 dagen aan houden en vanaf die tijd beginnen met testen en dan maar af wachten

Maar leuk zeg een korte Bob ik heb die ook gehad ik ben hem nu weer aan het laten groeien want m'n zusje gaat volgend jaar trouwen dan wil ik het een beetje kunnen opsteken :) maar het is idd een apart gevoel dan :)

19. Love2011

Ja pff nu weet ik weer niet zeker of mijn ei geweest is hahaha wordt er echt gek van! volgende maand ga ik ff een ronde niet tempen als ik ongesteld wordt want ben er wel meer mee bezig daarom, en mijn temperatuur schommelt zo dat ik er echt onzeker van wordt.

Fijn dat je ovu testen binnen zijn! hopelijk kun je snel je eitje spotten ! :)

Wat leuk dat ze gaat trouwen! jullie ook trouw plannen ?
    Wij niet, mijn vriend wil dat niet haha maarja ik vind het ook wel zonde van het geld!

20. kiss2012

Haha nee ik heb ook nog geen trouw pannen ik wil pas trouwen als ik kinderen heb en ze zijn oud genoeg om bruids jongen/meisje te zijn dat vind ik leuker dus dat zal nog wel even duren:)

Is je temp nu weer omlaag? Kan wel he dat het iets schommelt rond deze periode geloof ik

Deel Deze Pagina