haha oke, wij gaan wrs geregistreerd parnerschap aan in het voorjaar, maar dat doen we alleen om alles goed te regelen voor het huis enzo dus verder geen poespas haha daar houd mijn vriend niet van. wel leuk is dan dat ik zijn achternaam mag aannemen dus dat vind ik helemaal geweldig Ja mijn temp is weer laag, baal er flink van maar ik wacht gewoon maar af, anders kan ook niet
Geregistreerd partnerschap is ook wel makkelijk idd maar ik zou wel m'n eigen naam aan houden want ik ben nu net bezig met m'n achternaam te wijzigen en dan vind ik het zonde om dan de naam van m'n vriend gelijk aan te nemen maar bij jullie is dat natuurlijk anders Maar bale zeg dat je temp weer naar beneden is snap dat je er onzeker van word jij heb ook al z'n lange cyclus dus hoop dat het raak is bij jou en anders dat we samen de volgende ronde zwanger zijn maar dan wel met een kortere cyclus
Oh ja dat snap ik wel dan dat je die niet veranderd! Ja idd balen, hopelijk hierna een kortere cyclus idd! Hopen dat het bij ons ook snel raak is !
Ja idd zou wel leuk zijn Wel raar hoe ons lichaam reageert is geen Touw aan vast te knopen haha Ben je vrij vandaag?
Ja nog 2 dagen en dan heb ik lekker een paar dagen vrij heb er nu al zin in alleen jammer van het weer heb liever Somers vrij en m'n vriend moet werken dat is wel jammer Zijn jullie nog vrij met de kerst? Ik niet helaas kon dan geen vrij krijgen
Oh lekker een paar dagen vrij heerlijk! Ja 2 dagen vrij rond de kerst maar meer niet! Ga je nog iets leuks doen ?
Nee niet veel want m'n vriend is niet vrij dat is wel jammer Met de kerst wel gezellig naar m'n ouders en schoon ouders Jullie al plannen voor het weekend?
Dat is ook gezellig! gaan wij ook doen met de kerst Dit weekend gaan we sinterklaas vieren met alle klein kinderen van mijn moeder en haar vriend.. had zo gehoopt dat ik mooi nieuws kon vertellen dan maar helaas hih geduld he... Jullie nog iets leuks doen dit weekend ?
Ik ben vandaag jarig mis wel ff uit eten voor m'n verjaardag voor de rest weinig haha ik had ook gehoopt dat ik vandaag goed nieuws had maar helaas ook niet Maarja volgende keer beter haha
Ooohhh gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag.gehad ? 26.geworden ofniet ? Nog iets leuks gekregen?
Ja 26 nee niks leuks gehad haha vier het ook niet echt m'n vriend met ook werken dus die is laat vandaag Wanneer was jij jarig?
Oké, ik vier het ook nooit zo.. Afgelopen jaar moest ik wel want.toen werd ik 25 en dan, zetten ze hier altijd een pop in de tuin de vrienden,.kennen ze dat bij jullie ook ? Ik was in juli jarig..
Haha nee dat kennen ze hier niet alleen bij de 50 maar dat is wel een heel leuk idee dat ga ik onthouden weet er nog een paar die 25 worden
haha wat grappig dat ze dat niet kennen! wij zetten dan altijd een halve sarah of abraham. Gewoon een halve pop dus met een spandoek en versiering erbij.. wel leuk allemaal ! Pff sinds gister avond hele erge ongi krampen en misselijk, denk dat er een menstruatie aan zit te komen.. buik ook helemaal opgezet
Nou ja had vanmorgen gereageerd, maar nu is alles weg. Nou ja nog maar een keer. Kiss nog gefeliciteerd met je verjaardag. Voelt toch anders he. Wij hebben het inderdaad ook pas bij 50 een pop. Love ik had dezelfde klachten een dag of 4 voor nod. En jawel heb ze nogsteeds. Echt lekker voel ik me niet helaas. Morgen de eerste echo. Spannend.
Ik heb echt het gevoel dat ik ongesteld wordt hoor, ik heb trouwens ook een hele lage temperatuur waardoor ik nu twijfel of mijn ei wel eens geweest is! mijn gevoel zegt nog steeds van wel maarja.. lastig allemaal! Spannend, nog 1 nachtje slapen!! mogen wij hem morgen zien ????
Cyclus op hol. Balen dat je geen zekerheid hebt. Ik blijf duimen. Ja ik zal hem morgen showen. Nu buikpijn en dat maakt me zo onzeker. Zo vervelend.
Volgens mij hoort dat er wel bij toch ? Heb je dat.vorige keren niet gehad? Komt vast goed! Veel plezier en succes morgen!