Let's talk about....

Discussion in 'Algemene clubs' started by Merryl, Oct 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Merryl jippie morge een echo echt spannend :) nog bedankt voor de felicitatie

Love ik ga echt voor je duimen hoop echt dat je zwanger bent
    En ik ga echt ook z'n halve Sara doen echt een super leuk idee

Jullie nog plannen voor het weekend?

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Love ja vorige keren ook gehad, maar lijkt nu wel erger. Misschien omdat het de derde is.

Straks echo joepie.

Morgen gaan we sinterklaas vieren met opa en oma. ( mijn vader en zijn vrouw). Verder geen plannen.

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Jaaaaaaaaaaaaa de kleine doet het goed.

4. kiss2012

5. kiss2012

Wat fijn te horen dat alles goed is zeg ben blij voor jullie :)
    Hoe gaat het verder met jullie? Merryl voel je je al beter ? Love nog geen rode duiveltjes?

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Hier ons wondertjes. Precies 7 weken.
    Voel me blugh. Griep gevoel en nog af en toe een dichte neus. Voel me alsof ik gisteren teveel gedronken heb, maar dat al dagen lang. De laatste keer dat ik iets heb gedronken is anderhalf jaar geleden denk ik.

image.jpg

7. Love2011

Love2011 Niet meer actief

WAUW super Merryl!! ben super blij voor je!! helemaal geweldig!
    al een mooi pakje aangeschaft voor het kleine wonder?

Nou ik denk dat ik niet ga testen hoor dinsdag, mijn temp is zo laag dat ik niet zwanger kan zijn! laat de menstruatie nu maar komen want heb er genoeg van deze lange cyclus bleeeeh.. heb echt de heletijd buikkrampen dus ik dacht er moet toch iets aankomen!??!?! haal me allemaal nare dingen in het hoofd :( hopelijk is het gewoon ontpillen en niks raars..

8. kiss2012

Zo wat gaaf Merryl :) lijkt me echt mooi om dat te zien
    Hoop we dat je snel beter voelt het heerst ook wel griep en verkoudheid ik ben er gelukkig van af nu heeft m'n vriend het

Love niet gelijk van het ergste uit gaan kan idd ontpillen zijn
    Bij mij duurde het nu ook 21 dagen langer als de eerste keer maar het is idd wel heel vermoeiden ik hoop dat wij ooksnel zwanger mogen zij :)

9. Love2011

Ja is ook zo, komt vanzelf wel goed :) gewoon rustig afwachten:)

leuk weekend gehad ?

10. kiss2012

Ja een lekker rustig weekend dat is ook wel eens lekker :). En jullie?

Snap dat het wachten rot is hoor ik vind het ook moeilijk wil ook een positieve test haha en snel :)

11. Love2011

Bij ons was het wel redelijk druk, vrijdag versieren bij vrienden die smiddags een kindje hebben gekregen. Zaterdag sinterklaas gevierd en zonder stiefzus met man en kinderen op visite.

Pff ja echt klote dat wachten, zit inmiddels op dag 48 met wrs nog GEEN eisprong :(

Hopelijk snel duidelijkheid!

12. kiss2012

Ja idd raar eigenlijk he dat je eerst 28 dagen heb met pil en daarna steeds langer vind het wel appart Maarja dat hoort bij ons vrouwen denk haha maar hoop toch dat het snel raakmag zijn bij ons beide

13. kiss2012

Love hoe is het er jou?

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Hey meiden. Hoe is het met jullie.

Kiss met de pil heb je een nep cyclus. Aangezien je hetzelfde aantal pillen neemt is je cyclus daardoor regelmatig. Dat het daarna zo lang duurt is gewoon ellendig. Voor jullie beide gewoon een mega cyclus.

Hebben jullie gisteren nog iets aan sinterklaas gedaan. Wij hebben het zondag geviert.

15. kiss2012

Hey Merryl nee wij hebben er niks aan gedaan wij doen alleen kerst zolang we geen kinderen hebben:) hopelijk volgend jaar wel :)

Ik ben deze ronde ook begonnen met ovu testen kan ik kijken of ik wel een ei heb of niet:) en dan weet ik wanneer ik moet klussen haha maar heb m'n ei nog niet gevonden hoop dat hij snel komt

Hoe is het verder met jou en e zwanger schap?

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Met klussen is het belangrijk dat je het leuk blijft hebben. Verplichte nummertjes kan op den duur vervelend gaan worden, maar gelukkig ben je nog niet zolang bezig en scheelt dat dus wel. Ik hoop dat je een ei vind deze ronde.

Met mij gaat het wel. Misselijkheid is er soms nog. Ben vooral moe. Een heel moe en soms wat afwezig hoofd.

17. kiss2012

Verplichte nummertjes gaan hem nog niet worden geen zin in haha

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Nee joh je moet er zolang het kan nog plezier in hebben.

Is het weer bij jullie ook zo mooi. Ze zon schijnt heerlijk.

19. kiss2012

Ja de zon schijnt goed is alleen koud maar dat vind ik niet erg als het maar niet regent haha

20. kiss2012

Hoe is het hier?

Share This Page