Let's talk about....

Discussion in 'Algemene clubs' started by Merryl, Oct 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Ohja Rnee wat onwijs leuk dat jullie morgen de sleutel krijgen van jullie nieuwe huis. Spannend. Heel veel succes met klussen

2. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Zo ben weer bij gelezen haha was even knippen en kleuren bij iemand heb je als kapster veel in de avond weg naast je gewoond baan maar goed vind het leuk

Ik hoop ook echt dat het raak is voor ons allemaal zou wel echt heel leuk zijn :)

3. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Ja zeker leuk dat wordt wel heel veel klussen dan deze week hihi hoop dat vriendlief savonds nog puf heeft :)

4. kiss2012

Haha anders moet je deze week nog even rustig aan doen met in huis klussen ;) dan heeft hij mis iets meer puf :)

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Rnee veel plezier vandaag. Nu moet je klussen en klussen. Huis inwijden misschien? Hihihihih

Elsie hoe is het gisteren gegaan met je 'vriendin'

Samantjuh leuk je bent kapster. Is wel lekker bij verdienen als je dat in de avond uren af en toe kunt doen.

Lekker geslapen tot manlief wegging om half 7. Heb al dagen dat het achterin mijn neus dicht lijkt te zitten, maar ben niet verkouden. Krijg het soms ook benauwd als ik te lang door mijn neus adem. Zou haast aan een allergie gaan denken.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

gister goed gepraat met de 2 "vriendinnen", alles uitgepraat, maar het word niet meer zoals het was, en heb daar ook geen behoefte aan eigenlijk. heb een fijne vriendinnengroep gelukkig.

zoon is nu op de psz en ik heb ff wat dingen in huis gedaan en de bedden verschoont was gedaan enzo.

7. Love2011

Goedemorgen!

Gelukkig dat je het uitgepraat hebt maar dat wordt idd nooit meer zoals het was als zoiets gebeurd.

Wij moeten vanmiddag om 4 uur pas bij de notatis zijn dus duurt lang haha nu nog even een paar winkels af.

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag ?
    Hoe oud zijn jullie eigenlijk ? van Samant weet ik het wel!

fijne dag !

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@rnee spannend hoor!

ik ben net 26 geworden ( 18 oktober) vriend is 30 en zoontje 2 jaar.

heb hem net van de psz gehaald en die gaat zo ff lekker slapen.

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Elsie wat fijn dat alles uitgesproken is. Jammer dat het niet meer zo kan worden als het was, maar soms is dat helaas beter. Zo te horen heb je genoeg leuke mensen om je heen. Ik mag mijn meisje morgen en vrijdag weer brengen. Ze is gisteren ook geweest.

Rnee oh zo spannend. Weet nog dat wij ons huis kochten bijna 9 jaar geleden. Nee ik lieg 8,5. Geen plannen voor vandaag.

Ik ben 28 ( whaaaa 30 komt eraan) en mijn kindjes 3,5 en ruim 1,5.

10. kiss2012

Wat gaat het allemaal snel ik kan pas vanavon reageren helaas is een beetje druk jullie horen mij vanavond :)

11. Love2011

Ja kan niet wachten tot we straks samen naar binnen kunnen voor het eerst in ons eigen echte huis :) wonen nu in een appartement.
    Denk dat het huis ingewijden niks wordt, de hele familie zal meteen wel voor de deur staan vanavond! wij gaan nu ook op pad, hopelijk kan ik vanavond nog even reageren.. Ik ben trouwens 25 en mn vriend is 33, gaan voor een eerste kindje.

12. Love2011

Inwijden bedoel ik ;)

13. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Nog even en jullie kunnen er heen. Leuk dat iedereen meteen komt kijken. Beginnen ze gelijk met klussen hahah.

Oei ik ben de oudste. Dat ben ik niet gewend hoor hahaha. Nee hoor je bent zo oud als je je voelt. Ik was 24 dat ik zwanger werd.

14. kiss2012

Rnee ja dat is zeker lekker. Als je huisje lekker af is dan kan je het helemaal naar je zin maken en is ook wat groter als een appartement dat is ook wel lekker wat meer ruimte.
    En al druk aan het klussen geweest vanavond?

Justdakota wat ben je oud haha nee hoor:) je heb wel de meeste ervaring met 2 kleintjes haha

Reageerde beetje laat was druk op het werk en net onverwachts uit eten geweest dus dat was wel even leuk

15. Love2011

We zijn net terug, even wat spullen neergezet en wat mensen zijn komen kijken wel leuk! morgen vroeg beginnen we met de oude vloeren eruit slopen :)
    Oh lekker uiteten, altijd gezellig en lekker! Wij hebben lekker makkelijk patat gehaald heerlijk! 28 en 2 kindjes, heel goed voor elkaar!

16. kiss2012

Wou dat ik er ook al 2 had haha :). Maar heb je nu ook gelijk lekker vakantie? Dat zou wel lekker zijn dan kan je wel gelijk door gaan met klussen maar een patatje is ook lekker :) en wel leuk dat iedereen gelijk kwam kijken

17. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Jeeee je hebt de sleutel wat goed. Heel veel succes de komende weken met klussen. En een patatje is dan wel zo makkelijk. Zal komende tijd nog wel vaker gebeuren.

Heerlijk uit eten Samantjuh. Dat is altijd leuk en meestal ook lekker.

Heb ervaring met mijn draken ja hahah. Geen kind is hetzelfde maar kan altijd tips geven. Ik ben overal de jongste maar wel met de oudste kinderen hahaha. Ja 28 en twee kids. Op mijn 26 had ik er al twee. Hopelijk voor mijn 30ste 3. Het is leuk maar soms echt heel zwaar. Zit een heleboel temperament in mijn kindjes. Van wie zouden ze dat hebben, maa ik geniet elke dag van ze.

18. Love2011

Ja dankje, wij hebben nu 1,5 week vrij heerlijk.. 17 november verhuizen! Hebben wel afgesproken dat we gewoon gaan koken tussendoor want wil wel gezond eten maar ben benieuwd of we dat volhouden Haha.
    Geweldig toch 2 kleintjes, snap dat je ervan geniet en fijn dat je er elke dag voor ze kan zijn!

Jullie ervaring met ovulatie testen?

19. kiss2012

Dat is altijd goed iemand erbij met ervaring haha kunnen we wat vragen als we ietd niet weten :). Ik heb er geen ervaring mee met die testen maar ben wel beniuwd hoe dat gaat bij jou hopelijk hebben we ze niet meer nodig :) en zijn we deze ronde allemaal zwanger :)

20. Love2011

Ja dat zou mooi zijn! Gisteren avond een ovulatie test gedaan maar kwam geen streepje nog en vandaag is mijn temperatuur weer laag dus denk dat mn eisprong nog een paar dagen op zich laat wachten.. Hoop niet dat ik weer zon lange cyclus heb dit keer mja we zullen zien :) fijne dag vandaag en werkse!

Share This Page