Let's talk about....

Discussion in 'Algemene clubs' started by Merryl, Oct 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Hey goedemorgen
    Lekker dat jullie nu vrij zijn. Kun je Lekker doorgaan. Soepje is ook gezond en makkelijk. Pizza is ook niet super slecht. Komt vast goed.

Ovu testen vorige ronde gedaan. Ik voel het goed dus nu niet nodig. Strepen moeten even donker zijn. We gaan deze ronde voor roze
    Willen jullie weten wat het is? Ik twijfel heel erg.

Fijne dag. Ik ga mezelf uit bed schoppen.

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Hallo! Pff wat een dag, helemaal kapot Haha maar wel lekker opgeschoten :)
    Hoe was jullie dag? Ik heb wel vruchtbaar slijm maar ovutest geeft geen streep aan.. Mja gewoon lekker veel klussen!

Denk dat ik het wel zou willen weten, mijn vriend volgens mij niet hihi dus we zien wel als het zover is!

3. Love2011

Vandaag nog een ovu testje gedaan en er kwam een licht streepje dus mijn eisprong komt er aan, ben zo blij want dan is mijn cyclus gelukkig niet zo lang dit keer :)

4. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Hey hey goede avond lekker druk dagje gehad met weken :)

Ik wou eerst niet weten wat het werd maar m'n vriend wel en nu. Wil ik het ook wel weten is wel een stuk makkelijker als je wat nodig heb

Ben benieuwd hoe die ovutest werkt ik heb er geen er ervaring mee
    Hoe gaan de vorderingen met klussen in je huisje?

Hebben jullie nog plannen voor vanavond ik moet nog even opruimen krijg nog visite

5. Love2011

Ja drukke werkdag gehad vandaag ?
    In huis gaat het goed, alle oude vloeren eruit en weg gebracht naar de vuil stort. Morgen beginnen met verven en nieuwe vloer ophalen.
    Die ovulatie testen zijn bijna hetzelfde als zwangerschapstesten..
    Ben wel benieuwd wanneer mn eisprong komt nu.
    ik lig uitgeteld op de bank, lekker vroeg naar bed.
    Fijne avond en veel plezier!

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Rnee fijn dat jullie zo opgeschoten zijn al. Is altijd een hoop werk een nieuw huis. Spannend een komend ei. Is lastig die testen omdat ze er altijd positief uit zien zoals je van een zwangerschapstest een streepje verwacht. Lastig vind ik dat.

Het is ook erg makkelijk om te weten, zeker met een naam kiezen en spulletjes. Vind het standaard groen of geel zo saai. En het is beide leuk. Het heeft beide iets anders, maar zo leuk.

Niks gedaan vandaag. Ja de huishoudelijke taken maar verder niks. Vanmiddag de oudste op school en de jongste op bed. Wat een rust.

7. kiss2012

Idd fijn dat je zo bent opgeschoten in je huisje :) ik vind het altijd leuk als je ziet hoe iets opknapt verven is vaak ook veel werk maar als het dan af is is he wel fijn

Justdakota hoorde dat m'n zus je ook een mail had gestuurd haha ze ging me gelijk appe

Ja was druk op m'n werk maar wel leuk :)

Een dag niet veel doen is ook wel eens lekker dat heb ik. Alleen op een zondag heerlijk haha

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Ja heb je zusje gesproken. Ik zei wil het alleen voor je doen als je me je noemt hahahaha. Kom er vandaag helaas niet aan toe.

Ik doe eigenlijk nooit iets hahaha. Morgen komt mijn moeder even langs als het goed is.

Jij vind je werk ook al zo leuk. Dat heb ik echt nooit gehad dat ik met veel plezier ging.

9. Love2011

Ja las net ergens dat je altijd een licht streepje hebt met ovutest maar gisteren en zondag bleef hij wit hoor.. En in de gebruiksaanwijzing staat ook dat ie steeds donkerder wordt naarmate het ei vordert mja we zien het wel :)

Heerlijk een dagje niks!

10. kiss2012

Haha ja mn zus zei het (eigenlijk zusje ben 3 minuten ouder haha) maar gezellig dat je moeder langs komt. Wel makkelijk hoe zn test werk dan weet je wel wanneer je ei is.

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Rnee klopt hoor ze kunnen ook helemaal wit zijn. Ik heb die van vorige maand ook allemaal nog. Was twee dagen positief.

Lijkt me zo leuk een tweeling zus(je) te hebben. Lijken jullie op elkaar? Mijn moeder komt maar een uurtje ofzo hoor. Moet erna weer werken. Zit Derek te kijken. Heftig

12. Love2011

Dus het geeft wel aan dat de eisprong eraan komt of zegt het niks ?
    Hier ook derek gekeken, zat alweer te janken achter de tv.. Ben zo snel emotioneel sinds ik gestopt ben met de pil.. Gezellig dat je moeder komt!

13. kiss2012

Hier geen derk lag al te slapen voor drek kwam haha

Ik en m'n zus lijken kwa uiterlijk wel veel op elkaar maar kwa karakter wat minder maar dat is ook wel leuk anders ben je echt helemaal hetzelfde

Hoop niet dat we nog meer ovutesten nodig hebben maar als het deze ronde niet lukt ga ik het ook maar eens proberen:)

14. kiss2012

Voelen jullie ook van alles sinds jullie gestopt zijn met de. Pil ? Ik lichte hoofdpijn soms rare buik niet heer erg emotioneel maar wel stuk gevoeliger

Rnee gaan jullie ook naar Arnhem dat dat mega piraten festijn?

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Erg he die klachten als je stopt. Ik ben een regelrechte heks met die troep. Heb al van alles geprobeerd. Wilde nu een staafje maar dan zou die 3 jaar blijven zitten en dan pas aan een derde beginnen.

Mijn moeder vond een derde geen goed idee. Heb niet verteld dat we er mee bezig zijn. Mensen snappen dingen soms niet en vooral mijn moeder niet. Zucht.

Zijn jullie weer opgeschoten in huis Rnee?
    Samantjuh lekker gewerkt?

Wederom niks gedaan vandaag.

16. Love2011

Hallo!

Was weer een druk dagje maar wel weer flink opgeschoten z
    Morgen krijgen we veel hulp dus dan komen we een heel eind!

Waarom vind je moeder een derde geen goed idee?

Wat leuk dat je een tweeling zus hebt! Lijkt me ook erg gezellig!

Ik heb ook al een aantal dagen lichte hoofdpijn enz..

Lekker weekend!!

17. kiss2012

Ja een tweeling zus is wel leuk hoor we zijn niet het type klittebandzusjes maar gewoon net als gewone zussen we lijken alleen wat meer op elkaar haha. Welzeker dat je veel kan doen zo en wel fijn dat je morgen hulp krijgt dan gaat het wat sneller:). En die hoofdpijn is echt niks bah haha Marja moeten het er maar mee doen haha voor een goed doel

Ja idd een 3 de is toch juist heel leuk gewoon je eigen ding doen hoor en er voor gaan :) en was heel druk hoor op m'n werk hum haha

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Fijn dat jullie morgen hulp krijgen. Schiet het helemaal lekker op. Wat vervelend dat je hoofdpijn hebt. Stress en hormonen?

Klitteband zussen hahahah. Lekker beide je ding doen moet ook gewoon.

Tja een derde kost geld en ja in deze tijd. Ja over 5 jaar kan het wel veel beter zijn of niet. Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Dan kun je beter alleenstaand blijven en geen kinderen krijgen. Het liefst wil ik 7 kinderen, maar dat is wel erg veel. Ik vind het heerlijk en ja ben het soms zat, heel erg zat als ze weer een drama dag hebben gehad, maar dan denk ik aan de grappige dingen die ze weer zeiden en deden en dan ben ik het weer vergeten tot ze weer zo vervelend zijn.

19. Love2011

haha klitteband zussen, die heb ik nog nooit gehoord!
    Droegen jullie vroeger altijd dezelfde kleren ?

Ja morgen lekker het verven afmaken en morgen wordt begonnen met de vloer boven dus ik ben helemaal blij :) Hopelijk kan er ook al behangen worden op onze slaapkamer hihi

Als jij een 3e kindje wil moet je het toch gewoon doen, als jullie denken dat je het kan betalen dan is het toch goed! haha 7 kinderen, pfff moet er niet aan denken hihh ;)

Denk dat mijn eisprong morgen komt, vandaag heel veel eiwit achtig slijm (sorry) :p maar vandaag hebben we allebei hele erge spierpijn (niks gewend) en moe dus morgen vroeg maar ff klussen voor het klussen ahah.

20. Love2011

Die spierpijn komt van het klussen in huis trouwens haha niet van het andere klussen.. :p

Share This Page