Dat klink hoopvol Rnee. Zou toch mooi zijn als er een kleine komt nu jullie een nieuw huisje hebben. Jaja zeggen ze allemaal dat ze daar spierpijn van hebben maar ondertussen heb je alle hoeken van de kamer gezien (om behang af te krabben of plinten weg te trekken) Ik moet nog 9 dagen wachten. Volgende week vrijdag volgens lijst nod maar mijn eitje was twee dagen later. Zoooo spannend. Zeker als iemand zegt dat je het niet moet doen hoop ik het nog meer hahahahahahah
Hahaha idd.. Pff kan bijna niet meer lopen zo erg is het Haha heb het gevoel dat ik net een halve marathon gelopen heb. 9 dagen nog oehh spannend dan ben je de eerste die kan testen dus leuk! Hoop dat de pendel voor ons alle 3 klopt Jaa Haha zo ben ik ook hoor, als andere mensen een andere mening hebben dan hoop ik juist dat gebeurd wat ik vind Haha vind ik mooi!
Is pittig hoor dat klussen in huis. Wij hadden toen geen vakantie maar elke avond of ochtend stonden we er wel. Moet toch af he Oh ja dan ben ik zo eigenwijs als wat. Als mensen zeggen dat iets niet mag of beter is van niet of dat kun je niet dan ga ik stijgeren hahaha. Ja ik ben de eerste die mag testen. Maar mijn kinderen komen nooit optijd dus de bevalling kan vlakbij elkaar zijn dan hahahah
Ja echt pittig, ben echt kapot savonds Haha zo vroeg bed in om de batterij weer op te laden.. Morgen vroeg om half 9 weer beginnen. Haha ja zo eigenwijs ben ik ook Haha herkenbaar. Zou mooi zijn als die bevalling tegelijk is hihi eerst maar eens zien of het lukt!
Ga maar snel je bedje in dan. Ik ga ook zo. Moeie armen en benen terwijl ik niks gedaan heb vandaag. Ik ga duimen voor ons allemaal.
Hey beetje late reactie en ik heb een hoop gemist ik kreeg weer visite maar ik vond het wel leuk klinken klittebandzusjes haha niet zo als die 4 ling die echt alles samen doen. Vroeger hadden we ook altijd de zelfde kleren of het zelfde maar een andere kleur is wel leuk als je jong bent maar als je ouder bent niet meer 7 is wel veel aar als jij het leuk vind zou ik er zeker voor gaan ik wil er het liefst ook 3 of 4 lijkt me zo leuk Maar van klussen kan je idd flink spierpijn krijgen weet er alles van haha maar dan kan jewel klussen voor ontspanning Ik ga ook duimen voor ons alle 3 ik met nog 10 dagen wachten dan mag in ook testen kan je ook voor je nod al testen ? Denk je dat je alles oprijd afkrijgt om er in te gaan zou wel leuk zijn en wat ga je doen met de kamer dat je toekomstige kinder kamer word ga je dat al een beet zo in richten of laat je het nog even tot je weet dat je zwanger ben ? Bij mij is het nu even m'n rommel hok haha Als het raak is ga ik het helemaal opknappen Ik hoop echt dat we alle 3 tegelijk zijn is wel zo leuk als we en beetje gelijklopen maar Rnee dan ben je nu toch sneller als de vorige keer met je ei? Maar ik zie dat jullie al gaan slapen dus indoe mee haha spreek jullie morgen. Slaap lekker allebij en veel plezier met klussen morge
Goedemorgen meiden, Lekker uitgerust? Ik heb weer vreselijk gedroomd. Dat die ik bijna elke nacht. Geen nachtmerrie hoor. Wel vermoeiend. Ik moet nu goed opletten wie wie is. Een tweeling lijkt me leuk inderdaad om dezelfde kleding aan te doen, maar ze krijgen wel een eigen karakter en niet alles past bij beide vind ik. De een kan een meisje, meisje zijn, maar je hebt ook jongensachtige meisjes en dan is een jurk met roesjes iets minder leuk. Kiss nog plannen dit weekend. Visite is altijd gezellig toch? Hangt et wel vanaf wie natuurlijk.
Oh je kunt inderdaad eerder testen, maar de kans zit er dan in dat als je positief test voor nod je alsnog ongesteld wordt en dan is de teleurstelling nog groter. Een of 2 dagen eerder zou nog kunnen, maar eerder zou ik het zeker niet doen. Er zijn heel veel vrouwen die een miskraam krijgen zonder dat ze het weten en dat is misschien ook maar beter.
Merryl daar heb je gelijk in ik wacht nog lekker een weekje af Een 2 ling is idd leuk maar ik ben ook meer een meisje meisje maar had toch als hobby karten ben er nu wel mee gestopt men m'n zus is weer wat meer van de boomklimmen enz haha Ik ben vandaag wezen winkelen maar had m'n hondje mee genomen maar hij mocht nergens de winkel in dus had een honden tas gekocht maar nu is hij helemaal van slag vind het echt zielig hij kwam thuis en gelijk plassen dus volgende keer blijft hij maar thuis Verder geen plannen en jullie?
Ik moet ook nog een week. Ik test of vrijdag of maandag. Ik denk maandag pas. Ahgossie arme schat helemaal van streek. Volgende keer inderdaad maar lekker thuis blijven. Heb je nog iets leuks gekocht? Ik ga zo even op hm schoppen. Ik draag altijd make-up als ik de deur uitga of bezoek krijg, maar ook zie ik er graag mooi uit voor mijn man. Je zult mij misschien twee keer per jaar kunnen betrappen op een jogging broek. Heb wel eens een aerobics broek aan maar die zit heel strak en heeft uitlopende pijpen dus ook nog vrij netjes. Maar ben niet van het tuttige kantje dus ja ben een vrouw maar geen meisje meisje vrouw denk ik. Ik ga nu sbs6 kijken. Van je vrienden moet je het hebben en er komt een man bij de dokter. Heerlijk even twee uurtjes lachen.
Ik draag ook altijd make up maar op zondag wil ik nog wel eens iets makkelijks aan doen haha als ik de deur net uit hoef Ach het arme beest is helemaal versleten ligt alleen maar te slapen Ik ga ook pas volgende week maandag testen al ik dan nog niet ongi ben Ik ben nu ook geen meisje meisje meer maar hou wel Van't netjes so s sportief net waar ik zin in heb haha Ik ga ook nog even tv kijken
Ik heb wel dagen dat ik geen make-up draag hoor maar voel me dan zo kaal. Heel gek is dat. Heb net toevallig geshopt op hm. Twee broeken twee shirts en een trui. Heb een gedurfte broek gekocht ben erg benieuwd. Je moet dragen waar je je goed in voelt zeg ik altijd. Arm beest morgen maar een flinke rustdag geven. Ik wacht ook zo lang mogelijk met testen. Heb echt geen idee deze ronde hoor. Mijn man is ervan overtuigt dat het nu ook nog nut heeft. Ja zou ik in zijn plaats ook zeggen hahaha Dit is die broek
Zozo gedurfde broek, zou ik nooit durven Haha ik ben altijd van de veilige kleuren hihi verder draag ik ook altijd make up, heb permanent make up eyeliner lekker makkelijk.. In het weekend heb ik meestal.ff rust met de foundation als ik de deur niet uit hoef! Soms ben ik een meisje meisje maar kan soms ook heel jongensachtig zijn of sportief.. Maar net waar ik zin in heb! Jullie weten al wanneer je kunt testen leuk, ik moet sowiso nog meer dan 2 weken wachten.
Zeker een gedurfde broek wel leuk dat we toch allemaal andere types zijn maar ook dingen hebben wat we het zelfde doen haha Mis kan jij ook wel eerder testen als je ei wat eerder is zou echt leuk zijn alle 3 tegelijk
Denk dat alle mannen dat denken haha dat het nog zin heeft Ik weet ook niet zeker of ik volgende week kan testen de vorige keer was het 21 dagen dus als ik daar van uitga mag ik maandag al testen maar ik wacht maar een week langer voor de zekerheid haha weet ook niet waar ik van uit moet gaan hoop dat Merryl gelijk heeft
Love lijkt me zo handig permanente eyeliner. Elke morgen weer dat geklooi. Ondanks meerdere tatoeages durf ik dat niet. Stom he. Foundation gebruik ik echt nooit. Dat vind ik echt ellende hahahaha Ik ben meestal ook van veilig. Sinds vorig jaar durf ik rood te dragen en heb zelf knalrode laarzen. Toevallig zijn we allemaal in het zwart vandaag. Met testen moet ik nu nog een week wachten. Ik test het liefst als mijn man aan het werk is dus vandaar vrijdag of maandag. Heb nog twee testen liggen. Heb ook al een buikband liggen om hem te verrassen als het zo ver is. Heb gisteren echt vreselijke zeurderige buik gehad wat doortrok tot mijn boven benen. Geen idee wat dat is.
Dat in ook betekenen dat je zwanger en heb ik gelezen dat het dan trekt en naar je boven benen uitstraalt dis nu maar duimen Ik zou ook wel permanente make up willen maar ben bang dat het fout gaat en dan zit je maar vind te altijd wel heel mooi
Ik, heb ook meerdere tattoos maar dit deed toch wel ff stuk meer pijn Haha zou het ook nooit meer doen denk ik! Maar dat hebben we dan toch gemeen Haha Ik moet wel foundation gebruiken want heb een vlekkerige huid , veel rood.. Vind ik niet mooi. Hoe was jullie dag ?