Let's talk about....

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Merryl, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Mijn dag was rommelig haha eerst water lekkage m'n vriend stond onder de douch en het kwam zo beneden m'n keuken dat is minder daarna naar m'n tante en zo de boel nog opruimen

Dat het ik dan weer niet gemeen ik hen geen enkele tatto wilde er wel 1 maar is er nooit van gekomen

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    We hebben vast wel meer gemeen ;)

Oh wat balen lekkage is niet grappig. Geen schade verder?

Hier een echte zondag met de kids.

3. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Oh dat is niet zo mooi, is het nou opgelost met de lekkage?
    Kan altijd nog toch een tattoo als je zou willen ? Ik heb er 5 maar mn vriend houdt er niet zo van dus hier blijft het bij denk ik :) reageer straks ff op pbtjes!

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik heb er ook 5. Nou ja eigenlijk 8 maar tel er 4 als een. Wil er nog zeker 2 bij.

5. Love2011

Ja zou ik ook wel willen, miss als ik kindjes heb :)

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik heb ook de namen van mijn kids. :D

7. kiss2012

Lekkage helaas nog niet opgelost de afzuigkap zat vol water en m'n gasfornuis ook dus dat is wel flink balen :( Maarja morge komen ze er bij kijken of ze het snel kunnen oplossen

We hebben vast wel meer gemeen idd haha zou er ook wel 1 willen met de manen van de kinderen

Merryl heb jij je kinderen nog vernoemt of kies je gewoon een naam die je dan leuk vind?
    En love2011 ga jij ze nog vernoemen?

8. Love2011

Nou hopelijk kunnen ze het morgen oplossen dan! Kun je zeker ook niet koken nu ?

Nee denk het niet, kies gewoon een naam die leuk is :)
    Zou best 1 naar mijn vader willen vernoemen maar dat is een beetje een naam die je in deze tijd niet kiest..

9. kiss2012

Ja hoop ook dat ze het morge oplossen durf eigenlijk niet te koken nu wacht morgen nog even af en dan kijken of alles droog is :) binnen in het gasfornuis

Ik had een jongens naam en meisjes maar ook iets wt ik gewoon leuk vind

10. Love2011

Oke, meisjes naam ben ik al wel uit maar weet niet of mijn vriend dat echt mooi vind, hij zegt van wel maar meer om van mijn gezeur af te zijn denk ik hhahahaha ik kan nogal doorzeuren als ik enthausiast ben hahah

Drinken jullie wel eens ? en hoe doen jullie dit nou jullie zwanger willen worden? ik schenk soms wel een wijntje in maar heb er niet zon goed gevoel bij ook al ben ik niet zwanger.. hebben jullie dit ook ?

11. kiss2012

Dat is vrouw eigen ik kan ook nogal door dramen als ik iets wil of iets mooi vind

Ik heb vorige week ook een drankje op maar denk niet dat een wijntje kwaad kan hoor behalve als je bet echt heel vak en heel veel doet

12. Love2011

Ja precies dat is ook zo, af en toe vind ik dat gewoon lekker na een dag klussen bijvoorbeeld :)

13. kiss2012

Ik geloof niet dat dat het kwaad kan het is niet zo dat je heel de dag drinkt dus ik zou zeggen geniet gewoon van dat wijntje :)

14. Love2011

Doe ik zeker :)

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Balen van de lekkage dat het toch schade heeft veroorzaakt. Hopelijk is het snel opgelost voor jullie. Altijd in een weekend hè zoiets.

Namen hebben wij gekozen wat we mooi vonden. Ook de tweede naam. Die zijn een beetje vernoemt, maar niet heel bewust. Ik ben heel moeilijk met namen en hun namen hoor je hier ook nooit.

Wijntje kun je gewoon lekker nemen hoor. Is goed voor de doorbloeding kan echt geen kwaad. Ik dronk de avond voor mijn test nog twee wijntjes. Was toen al ruim 5 weken zwanger. Ik wist het niet.

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hoi meiden,

Drukke dag gehad?
    Love schiet je huisje lekker op?
    Kiss aan het werk vandaag.

Ik had een ziek meisje gisteren avond. Ze moest spugen. Later in bed weer en hebben haar bij ons genomen. Manlief is uiteindelijk maar op de bank gaan liggen. Ze heeft de hele nacht tegen me aan liggen trappelen. Ik ben gebroken. Gaaaaaaaaaaaaaaaap

17. Love2011

Aaah zielig, hoe gaat het nu met haar?

Hier weer drukke dag gehad, veel gedaan.. Bijna af :)
    Maar nog tot 17 november dan gaan we pas over!

Hoe was jou dag verder?

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Het gaat inmiddels alweer een stuk beter. Weer voldoende praatjes.

Wat fijn dat het zo opschiet. Moest er veel gedaan worden?

Vlak voor het eten kwam ons kraamzorg nog even langs. Ze heeft bij beide gekraamt en ondanks dat ze mijn moeder zou kunnen zijn is ze een vriendin geworden. Komt altijd even aanwaaien. Heerlijk mens. Ze weet als enige dat we bezig zijn voor een derde.

Blegh af en toe misselijk vandaag. Bang dat ik hetzelfde krijg als mijn meisje al denk ik dat zij iets verkeerds had gegeten.

19. Love2011

Gelukkig dat ze zich beter voelt!

Nee hoefde gelukkig niet zoveel aan te gebeuren, morgen worden de tegels inde gang gelegd en dan is het meeste gedaan.

Ben ook niet lekker in orde, net al geslapen op de bank en rommelde darmen beetje misselijk..

Oh wat leuk dat ze nog steeds langs komt, super leuk ook dat ze ervan af weet!

20. kiss2012

Hey meiden hier nog even snel een reactie :) ik kan niet meer op m'n telefoon op deze pagina loopt die vast haha maar ben net pas thuis dus ha zo even lekker eten en douche

Merryl beterschap met de kleine en kan het bij niet wat anders zijn al verkeerd gegeten :) baby haha zou leuk zijn

Love echt beter dat jullie huisje zo snel gaat
    Het is ook wel lekker dat jullie vakantie hebben kunnen jullie lekker door gaan en hoeft het niet in de avond uren

En wat leuk dat ze nog langs komt kan ze helpen met de3e?

Ik ga eten douche en naar bed heb buikpijn PDF haha welterusten alvast

Deel Deze Pagina