Let's talk about....

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Merryl, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Scheelt als er niet zo heel veel hoeft te gebeuren. Kunnen jullie straks lekker genieten met de kerst.

Vervelend werkt dat soms het via je telefoon. Ik doe het ook bijna nooit. PDF buikpijn? Die ken ik niet hahahhahaa.

Ja ze is mega lief. Ik wil ook echt geen ander aan mijn bed in mijn kraamweek. Ze mag een voorkeursgezin hebben per jaar. Enne dat zijn wij als het volgend jaar gebeuren gaat.

Ik ga naar bed. Hopelijk mag ik de nacht doorslapen. Morgen fris en fruitig weer op.

2. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Goede morge

Als ik thuis ben zit ik er op via de i pad maar op m'n werk via m'n telefoon maar als ik dat nu doe krijg ik error dat is wel jammer kan ik minder reageren:(

Haha PDF moest Pfff zijn haha

Merryl heb je een beetje kunnen slapen? Ik niet kon niet in slaap komen en de hele tijd maar draaien is lang geleden normaal slaap ik altijd zo

Love2011 lekker spulletjes kopen voor je huisje vandaag?

Ik ga nu maar aanstalten maken om te werken :)

3. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Dat is balen dat het niet lukt op je telefoon! Hopelijk doet ie het snel weer!

Dat is wel lief dat ze jullie als voorkeursgezin kiest! Lijkt me fijn als je zon goede band hebt met diegene!

Ik ga straks even naar de markt, vandaag worden tegels gelegd dus kan niet veel doen hier.. Denk dat we morgen opzoek gaan naar rolgordijnen! Tv kastje wil mn vriend nog even mee wachten om te kijken of het allemaal wel komt te staan zoals ik wil Haha

ohja en volgens mij heb ik mn eisprong gehad.. Net beetje bloed bij plassen, had ik vorige maand ook tijdens eisprong maar heb nog wel heel veel slijm.dus miss komt ie vanavond pas? Ik wacht het wel ff af :)

Fijne dag!

4. kiss2012

Jippie een ei :) en vroeger dan de vorige keer :)

Leuk hoor naar de markt ik heb ook wel zin in een weekje vrij :) maar moet nog even wachten ben begin dec vrij 2 weken moest m'n uren op maken voor dit jaar en had nog voor 2 weken staan

Ik sta nu even alleen dus kan lekker even op m'n iPad

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Love lekker een dag rust kan geen kwaad.
    He dat klinkt goed zeg. Ga zo voor jullie duimen dat jullie een nieuw leven starten in jullie nieuwe huisje.

Kiss is het zo rustig bij jou dan? Ahhh pfffff ik dacht al hahaha
    Buikpijn nu over? Heb ook twee avonden buikpijn gehad maar gisteren niet meer. Net testen voor een 10tje besteld.

6. kiss2012

Is heel rustig verveel me kapot p:(

Ik ook anderhalvedag last gehad nu gaat het goed soms lichte steekjes wou dat ik al kon testen heb er nog wel 1 liggen maar schiet niet op om het nu te den kan beter wachten tot zondag of maandag
    Nu moeten we gaan duimen voor alle 3 een baby :) wij mogen 1 dag na elkaar testen wanneer ga jij testen?

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ja 3 baby's hahaha.
    Ik probeer het denk ik vrijdag. Dat is mijn officiële nod, maar voelde mijn ei later. En dan pas maandag weer denk ik.

Jeetje wat vervelend dat het zo rustig is.

8. Love2011

Ja zeker ff een dag rust, lig nu in bed hahaha ohh wat erg maar ben zooooo moe!

Hoop voor ons alle 3 snel een nieuw leven hihi ohhhh wat zou dat mooi zijn!

Mijn nod is 20 november pas als vannacht mijn ei geweest is.. Wel een perfecte datum om positief te testen want zijn dan precies een jaar samen :) niet lang ik weet het maar we kennen elkaar al 5 jaar..

En als ik deze maand zwanger raak ben ik rond mn verjaardag uitgerekend, zou toch geweldig zijn!

Hoe is het met je kleine meid ? En nog steeds rustig bij jou kiss ?

9. kiss2012

Ik denk dat ik het een zaterdag of zondag probeer ik kan vanaf de 11 of de 12 de testen dus nog even spannend het duurt nu al langer als de vorige keer toen was ik met 21 dagen al ongi en nu ben ik al later maar hoop op jou pendel haha :)

10. Love2011

spannend, ga voor jullie beide duimen :) ik heb ook nog 2 testen liggen, hopelijk hoeven we geen nieuwe te kopen ;)

11. kiss2012

Wat voor test hebben jullie welk merk? Ik hoop dat jij ook je ei heb snel en dat er 3 baby's zijn deze maand :)

12. Love2011

Ik heb er nog 1 die ik besteld had op sensitest.nl en 1 clear blue zwanger/niet zwanger maar die best ik tot ik bij de andere 2 streepjes heb :)

13. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Goedemorgen dames.

Testen heb ik van 123zwangerschapstest. Heb er 8 voor nog geen 12 euro inclusief verzendkosten.

Love lekker geslapen? Klussen is ook heel erg vermoeiend. Een verjaardagsbaby zou wel heel erg leuk zijn.

Wat een depri weer hier. Bah alles is grijs :(

14. kiss2012

Ik had die van de kruidvat maar weet niet welke beter is maar voor nog geen 22 euro is niet duur :)
    Verjaardags baby is idd leuk ik ben ook bijna jarig haha

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    De testen kwamen net binnen en kon me niet inhouden. Ben al een paar dagen misselijk.

image.jpg

16. kiss2012

Zwanger? Weet niet wat dat betek d ik heb een hele andere:) tsst

17. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik zie een heel licht streepje. Er moeten twee streepjes staan net als de kv test. Heb de test gesloopt hahahaha

18. kiss2012

Ik zie het streepje ook:) spannend:)

19. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ben dus niet gek. Ik weet dat het nog mis kan gaan dus sta nog niet te springen. Ben benieuwd probeer het vrijdag weer. Misschien morgen heb toch genoeg testen hahaha.

20. kiss2012

Haha ik ga ze ook bestellen ik heb er nog 1 van de kruidvat:) en ik heb niks meer gevonden van bloed hoop dat het weg blijft :) dus klop he af

Deel Deze Pagina