Gelukkig geen bloed meer. Denk dat je een innstelling hebt gehad. Bij 123 zijn ze echt goedkoop. Ja inderdaad officieel zondag en maandag
Ik hoop het en jij ook zag duidelijk een licht streepje en love 2011 ook die heeft goed geklust dus met goed komen met ons 3e )
Ik hoop het ook voor ons alle drie. Zou toch wel erg leuk zijn. Zijkant van mijn boobs doen zeer. Normaal de hele dag ongi krampjes maar nu niks. Al dagen trek in brie? Last van mijn ogen en moe. Maar ja kan alle kanten op.
Ik ben ook moe zou nu best kunnen slapen haha echt erg ook last van m'n ogen en heb soms steken in m'n borst en heb en warm normaal heb ik het altijd koud maar geen last van de boobs hier Zou idd leuk zijn Zit nu ook te twijfelen of ik eerder zal testen die ik nog heb liggen en dan bestel ik wel nieuwe haha als extra maar denk dat ik voor de zekerheid vandaag nog afwacht of toch niet het duiveltje komt en dan morge een voorzichtige test als het duiveltje weg blijft wat denken jullie
Kan moeilijk zeggen dat je moet wachten hahahaha. Als je zusje trouwt loop jij met een dikke bolle buik hihihi. Als ik nu zwanger ben, is de uitgerekende datum 21 juli.
En ik 22 dan haha nee je kan niks zeggen haha jij heb ook al getest Zou het wel leuk vinden als ik dan een dikke buik heb en dan m'n zusje ook nog snel zwanger zou leuk zijn dan schelen ze niet zoveel Maarja ze wil eerst trouwen dus hoop dat ze snel zwanger is nadat ze getrouwd is Hoop het ook voor mn tante dat ze dan ook een dikke buik heeft die is ook bezig voor de eerste
Je tante scheelt dan zeker niet zoveel met jullie. Mijn nicht heeft een zoon die iets jonger is als ik dus kan allemaal. Hoogzwanger in de zomer. Pfffff dat is minder leuk.
Ohhh merryl wat spannend!! Hoop het zo voor je! En voor jou ook kiss! Voor mezelf natuurlijk.ook maar duurt nog ff hier! pfff kan nu al niet meer wachten hihi
Is zwaar hoor in de zomer. Echt mega warm. Ik ben me toch een partij misselijk. Water voelt raar op mijn maag. Ga denk ik nog even in bad en dan lekker naar bed. Slaap lekker meiden.
Lig nog in bed. Kindjes slapen nog. Weet niet of ik wel testen moet. Zo bang dat het toch nog misgaat.