test is donkerder. Niet mega maar makkelijk te zien. Krijg vandaag 3 digi testen van tobenobe binnen . Daar test is zondag mee denk ik.
oooooooooh super!!! foto foto foto!! hahah nou alvast gefeliciteerd dan maar he ! helemaal blij voor je! Weet jij dit misschien: mijn temperatuur was vandaag weer laag, snap er niks van! ik weet zeker dat mijn eisprong geweest moet zijn op dag 19.. is niet normaal toch dat mijn temperatuur nou weer lager is ?
Ik durf nog niet blij te zijn. Dank je wel lief van je. Het zou een innestelings dip kunnen zijn. Dat zou een goed teken zijn voor je.
Nou een streepje is een streepje zeggen ze toch ??? nou ik zie hem hoor!! Een innesteling kan toch niet 1 dag na de eisprong ?
Ja hoop dat ie in de war is Haha maar irritant al die twijfels. Volgende maand wil ik er minder mee bezig zijn. Hopelijk is dit niet nodig natuurlijk. Haha ja zou mooi zijn kiss.. Heb echt heel erg last van mn borsten en misselijk.. Mja kan nooit zo snel na eisprong.
Je weet het maar nooit of we willen het te graag dan gaan we ook van alles voelen maar ik ga voor positieve uitslagen ook voor ons
Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Zit zo krom in elkaar allemaal. Love ik duim voor je dat je snel zekerheid hebt. Hoe gaat het in jullie huisje? Kiss als ik een positieve digitest heb laat ik hem zeker zien. Maar die doe ik niet vandaag. Mijn man weet nog van niks. Heb een shirt voor hem gekocht. Hoop dat ik die snel kan geven.
Wat een leuk idee om hem een shirt te geven Ja je lichaam kan je idd flink voor de gek houden kan je ook goed gek van worden haha
Is heel vervelend inderdaad zo een lichaam. Ik dacht eens zwanger te zijn, maar nee hoor duurde 36 dagen voor ik ongi werd. Vreselijk Ja erg eigenlijk dat ik iets verzwijg voor hem. Mijn broek is binnen. Ben er erg blij mee.
altijd als ik dit topic zie dan moet ik altijd even Let's talk about sex, baby Let's talk about you and me Let's talk about all the good things And the bad things that may be Let's talk about sex zingen...
Ow die broek van het plaatje leuk Ja je lichaam doet soms raar zeker als je stopt met de pil als je dan geen hormonen meer neemt Maar Merryl het is wel een heel leuk geheim
Mrsnuke dat is ook het eerste ik dacht. Wilde eens wat anders dan kletsclub of noem eens wat. En tja de meeste doen het hier heel vaak voor een baby hahahaha Ja de broek van het plaatje. Hormonsters noemen wij het of mormonen. Met de pil ben ik een heks. Nog groener als de heks van wicked.
Ik ben dan ook onuitstaanbaar haha niet te genieten Maarja nu gaat het goed Maar dan heb je wel een leuk broek en leuke kleuren
Haha nou heb ik dat liedje in mn hoofd! Maar je man weet het nog niet ? Vind ie dat niet erg? Denk dat mijn vriend dat niet leuk zou vinden als ik zonder hem test hihi Huisje schiet op, alleen nog plinten en schoonmaken. Heb vandaag hele erge steken aan de rechter kant.onder in mn buik, soort spierpijn heel raar als ik lach doet het zeer en ben misselijk en heletijd boeren wel apart.. Kan dat van de eisprong komen die geweest is ? Fijn dat je broek binnen is! Wat voor t shirt heb je gekocht ?