Dag dames!! Ik las net in een oude Libelle een artikel over de zeven schoonheden. Volgens het blad bezit elke vrouw er wel eentje van de zeven! Goed nieuws toch? Ik zou wel willen weten of het klopt dus kijk even naar het onderstaande rijtje en laat even weten hoeveel en welke van de zeven jij er hebt! De zeven schoonheden zijn: Blauweogen met donkerhaar of bruine ogen met blond haar Lange en gekrulde wimpers Moedervlekje links of rechts boven je lip Spleetje tussen de tanden Sproeten Kuiltjes in je wangen Amandelvormige ogen. Ikzelf heb nummertje 1,2,3 en 6. Ennuh...heeft niet iedereen amandelvormige ogen? Nou ben benieuwd!!
ik had altijd een moedervlek op mijn voorhoofd precies in het midden.. Werd toen ook gezegd dat t 1 van de 7 schoonheden was.. Nu heb ik niets meer ook niet van het rijtje wat je net op noemt
Misschien lange/gekrulde wimpers, al vind ik het zelf wel meevallen Verder niet... Amandelvormige ogen wil zeggen dat je ogen naar buiten toe smaller worden. http://www.filmpeople.nl/sites/filmstart/files/prikborden/thumbs/52771806200915_0.JPG Zoiets, dus vrijwel rond in het midden, en lang en smal aan de buitenkant. Heb ik duidelijk niet
- blauwe ogen met donker haar - kuiltjes in de wangen - en ik had een moedervlekje bij me mond, maar die heb ik laten verwijderen.
ik heb donker haar en blauwe ogen amandelvormigge ogen jeuj mijn dochter heeft blond haar en bruine ogen kuiltjes in de wangen en ook amandelvormige ogen.
ik heb ook niks.. nouja, vroeger had ik echt een mega spleet tussen mn tanden, maar door de beugel is ie gelukkig weg!
Blauweogen met donkerhaar Moedervlekje links of rechts boven je lip (iets schuin boven lip) Spleetje tussen de tanden Sproeten (alleen rond de zomer) Amandelvormige ogen.(weet niet zeker.
Ik heb de kuiltjes.... alhoewel ik daar nooit zo blij mee ben geweest. Vroeger duwde ik altijd aan de binnenkant van mijn wangen met mijn vinger, in de hoop ze te kunnen uitdeuken
ik voel me een en al schoonheid nee gekheid, ik heb sproeten en het worden er alleen maar meer in de zon.
ik heb blauwe ogen en donker blond haar en een spleetje tussen m'n tanden, en m'n mannetje zegt dat ik een beetje amandelvormige ogen heb...