Dag dames, Ik zoek naast het standaard fruit en groente, gekookt eitje of handje noten eens iets anders tussendoor. Ik vind een mueslireep altijd wel lekker die van Zonnatura, maar geen idee of dat verantwoord is?! Welke kan ik het beste nemen zo af en toe ter afwisseling? Zag ook iets van bonvit chocola puur met nougat, maar lijkt me ook niet erg gezond. Alle tips zijn welkom.
Geen reep maar wel erg lekker en verantwoordt, misschien heb je er wat aan als tussendoortje wasa thin crisp 😋😋 eet ze gewoon zo zonder er wat op te doen. Persoonlijk vindt ik de sesam het lekkerst.
Dankjewel mam1991, zulke tips zijn ook zeker welkom, dankjewel. Ik heb vooral in de ochtend vaak zo'n gevoel van ik moet even iets vasts tussendoor. Vind fruit en groente ook heel lekker hoor, maar soms word je er ook melig van haha. Ik zal dit eens gaan proberen.
Rijstewafel, eierkoek. Ik neem nog wel eens een evergreen daar zitten ook wel suikers in maar wel minder dan een muslie reep.
Voor de mueslirepen gebruik ik een zakje studentenhaver, havermout 50 gr, lijnzaad, zonnebloempitten en 2-3 dadels. De studentenhaver fijner maken, dadels snijden in stukjes. 125 ml water laten koken, havermout erbij goed roeren. Dan de rest van de ingrediënten erbij. Bakpapier in een ovenschaal doen en op 175 graden 20-30 min bakken. Voor degene die interesse heeft.
Zonnatura heeft heerlijke repen maar wel even lezen want in sommigen zit rietsuiker. Ik ben van van de noten appel-kaneel reep!
Vind de ronde toastjes van AH excellent, de spaanse versie, erg lekker. Gewoon droog. net zo lekker als chips, maar wel minder calorieën. Ik lees even mee, ik ben zelf erg van het hartige. Lastig om daar gezonde alternatieven voor te vinden. Ik vind een appel met wat kaneel er over heen ook wel lekker op zn tijd. Beetje het appeltaart-gevoel
Alle mueslirepen zit veel suiker. Je kunt idd beter zelfmaken. Of bijv. Rijstwafel of cracker met humus en tuinkers, een smoothie, rauwe noten, zelf verantwoorde koekjes of cakejes bakken. Google eens op suikervrije cakejes of muffins of iets dergelijks.
Van mij wel haha! Nee even zonder gekheid daar zitten volgens mij alleen natuurlijke dingen in en ik let zelf op de koolhydraten en die vind ik zelf prima kunnen voor 1 reep als tussendoortje!
De appel kaneel bevat geen rietsuiker en de notenmix en de gerstreep ook niet. Maar die met gerst vind ik niet lekker.
Nakd repen! Bevatten enkel fruit en noten, 0,0 aan toegevoegd puur natuur Zijn er in tig soorten en smaken Deze is mijn favoriet: Nakd Pecan pie reep 34 gr online bestellen | AH.nl Ingrediënten: dadels (52%), pecannoten (28%), amandelen (20%).