Wat grappig dat het dus zo verdeeld is! Sommigen boeit het helemaal niet en de ander zegt weer ja ik let er zeker op! Ik denk dat ik toch ook voor VAL ga ipv VLA! Staat toch iets beter. ... Dank voor alle reacties!
Ik let er ook op, want stel je voor dat we het kindje bijvoorbeeld Stelle noemen onze achternaam begint met een S dan krijg je de initiale SS lijkt me geen goed idee
Voorletters zijn best belangrijk. Je wilt niet dat je kind later gepest word. Over VLA kunnen de kinderen van tegenwoordig genoeg dingen bedenken om mee te treiteren. Maar dat geld ook voor VAL.
Als ze je willen pesten, dan vinden ze toch wel wat... Is het niet je naam, dan is het wel de naam van je vader of moeder, je kleding, je haar, hoe je praat, ...
Vind VLA of VAL allebei niet zo storend! Mijn vriend zijn ouders hebben er in iedergeval niet zo over nagedacht, namelijk AAP
Ik zou er dus wel rekening mee houden. Het gaat om de namen van je kind, daar wil je toch niets mee hebben dat ook maar enigszins gek is? VLA zou voor mij een no go zijn, VAL wel acceptabel.
Hier ook bijzondere voorletters (A.B.C.) Krijg wel vaak de vraag of het echt zo is of dat ik het verzin hahah. Maar is niet vervelend ofzo. Meestel gebuik je die letters alleen bij officieele gelegenheden etc. V.A.L. lijkt me niet echt storende. voor V.L.A zou ik niet kiezen
Wij hebben er wel opgelet, omdat mijn voorletters (initialen) niet echt prettig zijn. En de achternaam van mijn vriend begint met de B, dus alle meisjes namen met de O vielen voor ons al af.