Ik heb vorige week bij de AH een zak verse spinazie gekocht. Deze is in de groentela beland en ben 'm helemaal vergeten. Nu wil ik vanavond spinazie eten maar zie op de zak dat deze houdbaar is (te gebruiken t/m) 18-11 De zak stond niet bol en ik heb deze open gemaakt, maar er zit geen luchtje aan oid. Zou ik dit nog kunnen roerbakken? (ben zwanger dus wil geen onnodig risico lopen)
Ik ben sowieso een aansteller dus zou het niet eten. Nu ben ik zwanger en zou ik er geen eens over nadenken maar linea recta prullenbak in.
Ik heb nog nooit gehad dat ik verse groente weg moet gooien...koop heel bewust in...Stom dat ik die grote zak over het hoofd heb gezien Ik gooi het weg! Ga geen risico nemen!
Als de blaadjes er nog vers uitzien en niet slijmerig zijn, waarom zou je het dan niet kunnen eten? Neem aan dat je het kookt oid?
ik gooi het alleen weg als hij erg slijmerig eruit zou zien en onwijs zou stinken anders eet ik het gewoon nog op maar kan begrijpen je de risico nu niet neemt wegens je zwangerschap
Normaal had ik het wel gegeten, maar nu met de zwangerschap zou ik het risico ook niet nemen inderdaad..