Wilde ik ook vermelden! Wij hebben hier zelf deliveryzaken die ik ervan verdenk die Wedges van de Lidl gewoon te gebruiken...
hoorde vandaag op de radio bij wehkamp 2e dekbedovertrek gratis dus ik dacht ik meld het hier even, scheelt toch als je op zoek bent naar een dekbedovertrek!
Nog grotere besparing: helemaal geen potjes kopen maar het zelf maken Stukken goedkoper en veel gezonder.
zal het hier maar neerzetten. Ik zit achter de kassa bij AH en serieus; LEES DE BORDJES! Hoevaak ik vandaag niet mensen heb teruggestuurd omdat ze het tweede (EN GRATIS!) bakje druiven waren vergeten/het niet hadden gezien/niet wisten. Er hangt een bord boven, er hang een bonus bordje onder en de groenteboer zegt het ook nog vaak tegen verschillende klanten. en tóch leest men niet en neemt het niet mee. Echt, hoevaak ik niet mensen voor een bepaalde korting of extra product tegen veel voordeligere prijs terug stuur......
En dat doe ik nu met het fruit, haha.. bij de eerste deed ik het ook met het groenten hapje, nog makkelijk want dat is goed in te vriezen.
Ik las een paar bladzijdes terug over zaadjes kopen. Maar als nu je toch paprika's, tomaten, pepers en alle andere fruit en groenten die zaadjes hebben moet kopen voor een gerecht, dan kun je het beste de zaadjes daar uit halen. Die zaadjes plant je eerst in een pot. Als ze groter worden, er twee blaadjes aan komen kun je ze verspenen. Dat betekent dat je ze uit elkaar haalt en apart plant zodat ze groter kunnen groeien. (dit heb ik niet met mijn tomaten gedaan en ze hebben het toch heel goed gedaan) Als ze dan nog wat groter zijn kun je ze verplaatsen in de volle grond of in een paar potten.
Tip: deze week spaarlampen in de aanbieding bij ah, twee voor de prijs van 1. Kun je flink mee besparen als je alle gloeilampen door spaarlampen vervangt... alleen is het wel even een investering!
Dat doet mijn familie ook Zo heb ik een eenpersoonsbed voor onze dochter gekregen, kranen voor de nieuwe badkamer, een nieuwe deur (moest er een op de bovenverdieping vervangen), en een nieuwe keramische wasbak voor in de badkamer Spullen die mijn vader en stiefmoeder niet meer gebruiken in hun nieuwe huis, mooi meegenomen En zo komen ze wel vaker met iets en dat bespaart wel.
Terwijl ik gister hier nog neerzet minder kleding kopen, kom ik vandaag thuis met 2 paar laarzen,2 spijkerbroek, winterjas, 2 truien, joggingbroek en 3 leggings.. Ik leer het nooit denk ik hihi
zijn er mensen bekend met tomaten kweken? Ik heb enorm veel planten uit 2 zakjes zaadjes van dochter gekregen en de helft in de tuin gepland de rest in potten..maar nu worden die tomaten niet rood! Er zijn er een paar verkleurd, maar helaas zijn die ook gebarsten, dus ik kan ze weg doen wat doen we verkeerd?
echt? en hoe groot moeten ze zijn? Er zijn namelijk reuzen maar ook mini's bij...gemiddeld 4cm doorsnee.
Nee niet groen oogsten! Wel als ze ietsje verkleurd zijn, dan kleuren ze nog wel bij. Maar helemaal groen heeft geen zin. Zo is mij tenminste altijd verteld. Die van ons kleuren nog steeds, ondanks dat de zon niet meer heeft geschenen de afgelopen dagen.
ze staan hier wel in de zon [als die schijnt] maar ook in de regen. Die in de tuin lijken sterker als in de pot..... die verkleuren de bladeren nu ook helemaal! Moet ik ze binnen zetten mischien? Maar dan krijgen ze geen zon meer.....(huiskamer is geen optie) Of onder de tuintafel misschien? Maar dan krijgen ze ook nog gewoon de regen...enkel niet meer direct erop.
ik was gewon met het bonnetje terug gegaan en had gevraagd of ik het verschil kon terugkrijgen. Nee? Dan had ik een nieuwe gekocht voor 9 euro en had hem een uur later ofzo met de oude bon teruggebracht. Had je alsnog je verschil gehad. Heb bij een bouwmarkt gewerkt en mensen doen dat echt zo vaak! Dus ik ben het ook gaan doen, vooral omdat ik vaak vraag of het binnenkort in de aanbieding komt.