Ik werk bij AH dus kan het wel even een beetje uitleggen; In principe dwingen ze je tot niks.. Je hoeft je huidige kaart alleen even in te leveren bij een cassiere en krijgt de nieuwe kaart ervoor terug. Die werkt gewoon precies hetzelfde als altijd, en je kunt dan ook je air miles laten koppelen. Hetgeen wat nu nieuw is, is dus dat je online even moet aanmelden waardoor je dus inderdaad persoonlijke aanbiedingen krijgt aangeboden. De mensen wat dit niet willen doen, doen dit niet en blijven hun kaart gewoon gebruiken zoals dat nu ook gebeurt, dus voor de landelijke aanbiedingen.. De kaart registreert dus jouw boodschappen elke week en aan de hand daarvan krijg jij dus straks via de mail/post aanbiedingen wat dus echt specifiek voor jou gelden. Deze kun je dan gewoon met je boodschappen meenemen en worden dan door middel van het scannen van de kaart, zoals altijd, verrekend aan de kassa.. Je bent dus niet verplicht om je online aan te melden voor de persoonlijke acties.. Doe je dit niet, goed dan krijg je die acties niet. De landelijke acties blijf je gewoon krijgen door middel van de kaart te gebruiken zoals je nu de huidige kaart ook gebruikt. Daar verandert dus helemaal niks aan Het is inderdaad hetzelfde principe als kruidvat, alleen krijg je nu echt persoonlijke aanbiedingen gericht dus op hetgeen wat jij wekelijks koopt. Regelmatig komen er ook andere 'cadeautjes' voorbij. Zo is er nu bv een actie, doe je de kaart omruilen voor 6 december geloof ik? (weet ik even niet zeker) krijg je een extra kortingscoupon voor bol.com ofzo En wat ik begrepen heb, zouden er regelmatig kortingen voorbij komen of extra aanbiedingen. Voor degenen wat het niet willen verandert er dus niets als je er niks mee doet.. Degenen wat wel persoonlijke aanbiedingen willen krijgen, moeten online even registreren voor een mijnAH. Persoonlijke gegevens worden gewoon geheim gehouden, zoals dat ook wettelijk verplicht is. En je hoeft er geen extra moeite voor te doen, gewoon even je kaart omruilen als je bij de AH boodschappen gaat doen, dus dat stelt niet veel voor Bij AH zijn ze wakker geschud met de prijzenoorlog wat op t moment de ronde doet in 't land en AH is dus ook bewust nu ermee bezig om prijzen te verscherpen en klanten te behouden. Deze nieuwe bonuskaart is daar al een voorbeeld van.
Ik dacht dat ik gehoord had dat de oude bonuskaart/aanbiedingen er helemaal uit ging binnen nu en 1/2 jaar??. Maar dan zal ik het wel mis hebben.
Nope dat gebeurt niet.. De langloopbonus wat ze nu een tijd gehad hebben, daar gaan ze mee stoppen. Omdat ze sowieso hun prijzen aan't verlagen zijn. Maar de landelijke aanbiedingen blijven gewoon en daar hoef je je dus niet extra voor aan te melden online om daar de bonus van te krijgen. De nieuwe kaart werkt gewoon hetzelfde zoals het nu met de huidige kaart werk. Alleen kun je met de nieuwe kaart dalijk, online aanmelden zodat je nog eens persoonlijke aanbiedingen erbij krijgt.
Je krijgt wel een nieuwe kaart, maar die kan je ook gewoon anoniem gebruiken,net zoals bij de oude kaart Maar @Melis: waar ik wel benieuwd naar ben: als je dan zo'n aanbieding in je mailbox krijgt, moet je dan ook nog iets uitprinten van een kortingsbon? Of werkt het net zoals bij de gewone Bonus??
Bedankt voor je uitleg in ieder geval Overigens slaat de AH nu al alle koopgegevens op d.m.v. de kaart, maar ja om nu de bonus niet te pakken en de gegevens staan overigens nu niet op naam. Die prijsverlagingen zijn een lachertje voor 20 cent maakt niemand oorlog (Afspeelpagina / Vara Kassa) . En ze hebben er geloof ik ook niks mee gewonnen. Ik kom overigens zelf steeds minder vaak bij AH, omdat ze duurder zijn dan de plus die om de hoek zit.
@ Bolkje, je hoeft niks uit te printen dat wordt via de kaart geregistreerd. Je neemt het product mee als je boodschappen doet, en als de kaart bij de kassa gescand wordt dan wordt de bonus automatisch eraf gehaald. Zoals dat nu dus ook met de aanbiedingen altijd gebeurt. De persoonlijke acties worden op de kaart geregistreerd. Er liggen ook dalijk folders in de winkel en op de site komt ook alles uitgebreid te staan hoe het werkt etc. mocht er nog iets niet duidelijk zijn @ Saar, hmm ja ik vind juist de plus weer duurder als AH als ik vergelijk.. Ligt misschien ook aan welke producten je dan koopt bv. Maar ik ben bij de plus echt altijd duurder uit als ik daar boodschappen haal. En ik weet dat zelfs genoeg mensen een hoop boodschappen bij de AH halen waar ze goedkoper mee uit zijn als bij de Lidl nog. Ligt er volgens mij ook aan wat je nodig hebt en hoe je dan koopt. De nieuwe ah basic is echt een goede lijn geworden nu en is kwalitatief ook verbeterd tov de ES bijvoorbeeld en ligt qua prijs/kwaliteit nu heel kort bij de Lidl prijzen in de buurt en met genoeg producten zelfs goedkoper En nu wordt inderdaad ook al, als je online al een mijnAH hebt kun je dat zien, opgeslagen welke boodschappen je doet. En zo gaat dat straks dan ook met de nieuwe kaart en aan de hand daarvan worden dan persoonlijke aanbiedingen gemaakt. Inhoudelijk weet ik er ook nog even niet alles over te vertellen, heb de klapper nog niet helemaal doorgelezen haha, maar ben er wel benieuwd naar. Als jij bv. regelmatig AH luiers koopt, krijg je daar straks een leuke korting op en da's dus de bedoeling ervan. Verder zouden er ook nog extra kortingen komen met o.a. korting voor weekendjes weg enzovoorts.. maar ook hier weet ik t fijne nog niet van
ik zag dat als je de nieuwe kaart online registreert, dat je dan ook eenmalig gratis boodschappen thuis kan laten bezorgen (als je boven de 70 euro besteed). Misschien wel een keertje handig zo rond de feestdagen...
Helaas hebben ze dat in t zuiden van het land nog niet, dat je thuis kunt laten bezorgen. Wel jammer, wij limbo's blijven wat dat betreft weer achter as usual haha.. https://www.ah.nl/klantenservice/veelgesteldevragen/albertheijn/article.jsp?trg=klantenservice/veelgesteldevragen/albertheijn/article.ah.nieuwebonuskaart hier staan nog wat veelgestelde vragen en info over de nieuwe kaart
Ik vind de plus dus ook goedkoper dan de ah zeker nu met de nieuwe OK lijn. Misschien komt het ook omdat ie naast de aldi zit dat ze daarom goedkoper zijn ofzo. Maar het zal er inderdaad helemaal aan liggen wat je koopt. Vind de ah ook geen fijne winkel maar dat is persoonlijk natuurlijk. superdruk en vaak de aanbiedingen al op. Parkeergeld betalen die je niet terugkrijgt aan de kassa. En fruit en groente zijn veel sneller verrot als bij de plus.
parkeergeld betalen en niet terugkrijgen is niet typisch AH.. want wij hebben namelijk een grote parkeerplaats waar je niks hoeft te betalen en ook geen geld in de karretjes hoeft te doen(klantvriendelijkheid) Verder krijg je hier bij geen enkele supermarkt of dat nu plus of lidl of ah is, geld terug van je parkeerkaartje
Inderdaad de oke-lijn. En het zijn goede producten ook. Ik kwam er wel achter dat mijn favoriete zoutje bij de boni stukken goedkoper is. Is zo'n bakje met 4 vakjes en dan zoute stengels, krakelingen en 2 andere zoutjes. Bij de plus 0.72 cent en bij de boni 0.58 cent. Hopelijk passen ze de prijs nog aan bij de plus. Hier is de plus ook net helemaal vernieuwd dus heel ruim en de ah zit in een vrij krap pand dus dat winkelt ook minder prettig.
Wij krijgen over een tijd een AH XL en jumbo XL in de buurt dus ben eens benieuwd. Ben zelf ook niet zo van het winkelen in krappe winkels, krijg daar ook altijd de kriebels van haha.. Vind mensen in t algemeen nogal irritant. Schijnbaar roep ik t over me geen om altijd aan de kant geschoven te worden en overhoop gelopen te worden zonder of voor de voeten gelopen te worden zonder sorry.. Ik haal op 't moment de booschappen bij de AH waar je kunt zelfscannen of de nieuwe jumbo hier in de buurt. Daar kun je ook zelfscannen en ik ben echt iemand van het zelfscannen. Alles meteen in de tassen, betalen en meteen inladen in de auto. Geen producten meer op die stomme band leggen en weer terug in de kar en dan nog eens inpakken. Scheelt echt enorm veel tijd en je kunt makkelijk bijhouden hoeveel je kwijt bent
Ik denk dat het echt heel erg aan de regio ligt, want hier ben ik dus juist supertevreden over de AH, maar mijn schoonmoeder uit Friesland hoor ik eigenlijk altijd alleen maar mopperen erover. Dus blijkbaar ligt het heel erg eraan waar je woont.... Hier zit een AH XL op zo'n 1,5 km en ik kom daar altijd heel graag. Is een heel fijne ruime winkel waar je elkaar nooit in de weg loopt (behalve rond de kerst misschien). Aanbiedingen altijd bijgevuld.... Vind die zelfscan ook echt heerlijk. En dat je zegels kunt sparen, vind ik ook ideaal.... 6% rente
Ja denk ik ook hoor dat het ligt aan de regio/winkel/manager (hier echt een piep van een vent). Maar ik zag nu de chips in dozen in de schappen staan, nou sorry maar daar ga ik wel voor naar de aldi/lidl. Zal vast wel besparen, maar ziet er niet uit en vind ik ook niet passen bij het imago van de AH. Maar goed dat is een persoonlijke smaak. Zelfscannen kennen wij hier in het dorp niet, helaas.
Ik registreer die nieuwe AH kaart gewoon via iemand anders zijn/haar verbinding. Zijn genoeg open wifi netwerken te vinden. Verder allemaal valse gegevens en een speciaal gmail adres voor de aanbiedingen. Denk er wel om dat je je air miles (als je die al hebt) niet gebruikt met je anonieme kaart, want dan is hij ook al gekoppeld aan je prive gegevens. Verder natuurlijk niet pinnen i.c.m. de nieuwe kaart. Mijn echte gegevens kunnen ze naar fluiten iig.
Zelfscan lijkt me echt ideaal haha. Ik spaar bij de plus ook de koopzegels. 50% rente haha. Vanaf deze week ook een boodschappenpakket twv 50 euro. Op het plaatje te zien zit er sowieso toiletpapier in. Altijd makkelijk en edet is een duur merk normaal natuurlijk.
Ik spaar sinds kort ook de zegels bij plus inderdaad. En ik bewaar de volle spaarkaarten tot mei. Want wij zijn hier in mei, juni en juli jarig. Dus dan hebben we dan een extraatje te besteden.
Plus heb ik hier in de buurt niet zitten, dus daar weet ik echt helemaal niks vanaf Maar goed dat je dat zegt van die manager, Saar22, ik wilde nog een klacht indienen bij de AH ivm manager die niet echt netjes handelde vorige week Ga ik direct even doen
Haha dat doe ik dus ook of er moet een heeeeele goede vleesaanbieding zijn, nu met het gehakt bijvoorbeeld heb ik dan toch weer 1,5 kilo gratis als ik een spaarkaart inlever.