Letten op je gewicht tijdens de zwangerschap?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Willow133, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Dat is niet helemaal waar hoor. Ik kwam zelf maar 5 kilo aan en woog bij start zwangerschap 60 kilo bij 1.75 m. een week na de bevalling woog ik nog 54 kilo.... Je hebt je kindje, placenta, vruchtwater, extra bloed en hopelijk ook nog wat reserves.

2. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    heb bij mn eerste zwangerschap goed op mn eten gelet. daarvoor hadden we savonds vaak chips/cola/snoep etc en toen ik zwanger was gewoon gezond gegeten, ontbijt 2 bruine boterhammen, tussen door fruit, dan lunch 2 bruine boterhammen en tussendoor fruit en savonds aardappels/groenten/vlees en savonds fruit en melk. ben toen in totaal 3,5 kilo aangekomen. was dus na de bevalling meteen terug op gewicht.
    deze zwangerschap eet ik eigenlijk alles waar ik zin in heb. zorg wel dat ik mn fruit groentes en melk binnenkrijg maar heb bv vandaag wel friet gehad en net een twix en drink flink wat vruchtensappen en tot nu toe ben ik 2 kilo afgevallen dus we zullen zien.

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ik ben bij mijn eerste ruim 20 kilo aangekomen.
    Maar moet eerlijk zeggen dat ik mezelf toen een vrijkaartje gegeven had, en dus het grootste gedeelte er zelf aan gegeten heb.
    Nu ben ik ook wel erg gevoelig om aan te komen.

Ik probeer er dus nu ook echt wel op te letten om gewoon normaal te eten. Ga het volgende week ook wel bij de VK bespreken.

Deel Deze Pagina