waarschijnlijk het zoveelste topic, maar ik kan alleen hele oude terugvinden met de zoekmachine, wellicht zijn we tegenwoordig wat vindingrijker! Ik heb sterk het gevoel zwanger te zijn, vorige x was het ook in 1x raak, dus die kans zit er wel in.. vrijdag ben ik jarig en kan ik testen, mocht het nou raak zijn, dan zou ik het zondag tijdens mijn verjaardags-etentje met mijn ouders en zusje en zwager willen vertellen.. maar hoe?? wellicht wat voorbarig, maar in het gunstigste geval moet ik vrijdag dus snel handelen, vandaar nu al deze brainstormsessie.. Zelf ben ik zo creatief als een visstick en kom dus niet verder dan het tshirtje "ik word grote broer" en dat vind ik niks.. hebben jullie ideetjes? Alvast bedankt!!
ja op zich heel leuk.. maar ik had bij de eerste al beschuit met roze en blauwe muisjes gegeven.. ik zag dat er een ander topic was geopend, ga daar wel even snuffelen! dank je voor je reactie
Ik weet niet of je gaat koken? En dus een etentje geeft met een paar gangen? Ander zou je een menukaartje kunnen maken met: Hallo lieve, tante/oom/oma/opa whatever.. Vandaag is mijn mama jarig en gaan we lekker eten, op het menu staat blablablablablabla Lekker he? Nu denken jullie zeker dat mijn grote broer dit tegen jullie zegt, maar ik kon dat veel beter. Tot over 9 maanden!
Wow bellanova!! super origineel !! zo ga ik het doen, wat ben jij creatief! ik ga vanmiddag gelijk naar de bruna en knutselen! super leuk zeg, top idee!! jee ben helemaal happy!! dank je wel!!
Iemand die ik ken had haar dochtertje met een familioebezoek een een t-shirtje aangedaan. Op haar buik stond, ssst, niet verder vertellen en op haar rug stond iets van, mijn mama heeft een baby in haar buik. Zoiets in ieder geval. Je wilt niet weten hoeveel mensen het lazen voor ze echt doorhadden wat er stond. Het was errug grappig.
dat is ook leuk ja, leukere tekst voor op een shirtje dan "ik word grote broer' Maar ik ga toch voor het menukaartje! hihi ben benieuwd!!
trouwens eerst maar hopen dat ik zwanger ben natuurlijk, maar ik haal vast de knutselspullen in huis.. volgende week vrijdag mag ik testen, en dan hopelijk gelijk aan de knutsel!
Graag gedaan haha... ik kan zulke dingen echt uit mijn mouw schudden Hopelijk is het raak voor je!! Succes
Mijn schoonzusje had bij de kleine ook een shirtje aan gedaan... Wij zagen het helemaal niet en hoorde dat de rest vd fam het ook niet echt zag en ze dus hints moesten geven zodat ze het shirtje zouden bekijken... Persoonlijk vind ik dat de lol er dan snel af is als je al uren zit te wachten tot het iemand opvalt haha... en volgens mij doen ook 9 van de 10 stellen zo'n shirtje aan bij de "grote"