topic #836, hoe vertellen 2de kindje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beeps, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    waarschijnlijk het zoveelste topic, maar ik kan alleen hele oude terugvinden met de zoekmachine, wellicht zijn we tegenwoordig wat vindingrijker!

Ik heb sterk het gevoel zwanger te zijn, vorige x was het ook in 1x raak, dus die kans zit er wel in.. vrijdag ben ik jarig en kan ik testen, mocht het nou raak zijn, dan zou ik het zondag tijdens mijn verjaardags-etentje met mijn ouders en zusje en zwager willen vertellen..

maar hoe?? wellicht wat voorbarig, maar in het gunstigste geval moet ik vrijdag dus snel handelen, vandaar nu al deze brainstormsessie..

Zelf ben ik zo creatief als een visstick en kom dus niet verder dan het tshirtje "ik word grote broer" en dat vind ik niks..

hebben jullie ideetjes?

Alvast bedankt!!

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Maak een toetje of taart met roze en blauwe muisjes :D kijken hoe snel ze dat snappen :p

3. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ja op zich heel leuk.. maar ik had bij de eerste al beschuit met roze en blauwe muisjes gegeven..

ik zag dat er een ander topic was geopend, ga daar wel even snuffelen! dank je voor je reactie

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik weet niet of je gaat koken? En dus een etentje geeft met een paar gangen? Ander zou je een menukaartje kunnen maken met:

Hallo lieve, tante/oom/oma/opa whatever..

Vandaag is mijn mama jarig en gaan we lekker eten,

op het menu staat

blablablablablabla

Lekker he? Nu denken jullie zeker dat mijn grote broer dit tegen jullie zegt, maar ik kon dat veel beter.

Tot over 9 maanden!

5. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Wow bellanova!! super origineel !!

zo ga ik het doen, wat ben jij creatief! ik ga vanmiddag gelijk naar de bruna en knutselen!

super leuk zeg, top idee!! jee ben helemaal happy!!

dank je wel!!

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    wat een super idee zeg die ga ik onthouden:p

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Iemand die ik ken had haar dochtertje met een familioebezoek een een t-shirtje aangedaan. Op haar buik stond, ssst, niet verder vertellen en op haar rug stond iets van, mijn mama heeft een baby in haar buik. Zoiets in ieder geval. Je wilt niet weten hoeveel mensen het lazen voor ze echt doorhadden wat er stond. Het was errug grappig.

8. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    dat is ook leuk ja, leukere tekst voor op een shirtje dan "ik word grote broer'

Maar ik ga toch voor het menukaartje! hihi ben benieuwd!!

9. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    trouwens eerst maar hopen dat ik zwanger ben natuurlijk, maar ik haal vast de knutselspullen in huis..

volgende week vrijdag mag ik testen, en dan hopelijk gelijk aan de knutsel!

10. BellaNoa

Graag gedaan haha... ik kan zulke dingen echt uit mijn mouw schudden :p

Hopelijk is het raak voor je!! :D Succes

11. BellaNoa

Mijn schoonzusje had bij de kleine ook een shirtje aan gedaan... Wij zagen het helemaal niet en hoorde dat de rest vd fam het ook niet echt zag en ze dus hints moesten geven zodat ze het shirtje zouden bekijken...

Persoonlijk vind ik dat de lol er dan snel af is als je al uren zit te wachten tot het iemand opvalt haha... en volgens mij doen ook 9 van de 10 stellen zo'n shirtje aan bij de "grote" ;) :D

Deel Deze Pagina