Krampen 6 dagen na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door manouk81, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Hoi allemaal,

Hier afgelopen zaterdag een pos.ovulatie test gehad en zondag schoot temp omhoog.
    De dagen voor en na ovulatie hebben we s*x gehad.
    Nu sinds vanmorgen behoorlijk krampen/soort spierpijn in mijn onderbuik.
    Kan dit een innesteling zijn? Verder heb ik veel romige afscheiding, dit heb ik normaal nooit.

2. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Hoi, ik heb vanaf dag 5dpo menstruatie achtige krampen.. Maar nog steeds niet ongi geworden! Miss hebben we tzelfde?

3. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik kreeg ook 5 dagen na m'n ei krampjes en steken. Deze hielden 2 dagen aan en ik ben nu zes weken zwanger :)

4. happy72

happy72 Lid

23 apr 2012
    87
    0
    0
    Hier nog zo eentje. 6 dagen na eisprong buikpijn, steken, volgende sag hiifdpijn en sliertje bloed in inlegkruisje. Daar is het bij gebleven. Nu 6 dagen voor nod lichte ingipijn is te verwaarlozen wel grotere borsten en dik witverlies. Na het weekend ga ik nig een test doen. Ik herken zoveel van mijn eerste zwangerschap vandaar.

5. happy72

happy72 Lid

23 apr 2012
    87
    0
    0
    Mirjam04 ik ook maar 2 dagen. Bloedverlies was maar 1 sliertje en was maar 1 dag. Normaal krijg ik spotting en breekt het door. Maar get is gestopt nu ben ik 6 dagen voor nod. Sorry voor spelfouten is gsm typen haha

6. happy72

happy72 Lid

23 apr 2012
    87
    0
    0
    Ps de ongikrampen begonnen dag 19 van cyclus tegelijk met sliertje bloed nu dag 23 nog lichte ongipijn. Normaal heb ik vlak voor mijn menstruatie ongipijn en dan is het kassa. Ditkeer voelt zo anders hoop hoop

7. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Oohh ja ik heb 2 dagen flinke kramp gehad en nu voel ik het nog zo nu en dan! Maar heb pas dag 20 mijn ei gehad.. Ik heb verder nu geen last van mn borsten of afscheiding.... We gaan het zien! Ieder lichaam zit weer anders in elkaar toch?

8. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hier ook dag 5-6-7 DPO ongi-krampen. Van dag 5 naar 7 telkens meer opvallend en nacht van 7 naar 8 DPO een erg trekkend gevoel in onderbuik (alsof iemand er met een touwtje aan trekt en laat losschieten ofzoiets) en nu sinds vanmiddag alles weer over... geen krampen meer! Héél zelden nog een steekje in de lies. Nog een weekje volhouden voor de test... (Doordat mijn klachten terug verdwenen zijn, twijfel ik toch!)

sheyenne vindt dit leuk.
  9. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Hier ook allemaal dezelfde dingen die ik voel. Maar heb geen positieve ovutest gehad, dus wacht nu eigenlijk op mijn menstruatie..

Deel Deze Pagina