ik zou het leuk vinden als er in de albums ook een mapje zou komen voor babykamers!! Leuk om ideeen op te doen voor de net zwangeren onder ons! groetjes Setje
lijkt me ook leuk zo kan je kijken wat iedereen heeft en je eigen kamertje laten zien als je die klaar hebt.
foto's kun je gewoon in je persoonlijk album plaatsen of het gezamelijke album gezamelijk fotoboek je naam eronder zodat ze kunnen zien bij wie het kamertje hoort succes
Hoi Setje, Op zich een leuk idee om naast de drie open categorieën die we hebben een extra categorie te openen voor foto's van babykamers. Ik ben alleen bang dat we dan steeds meer categorieën krijgen want jouw interesse ligt bij kamers en die van een ander bijvoorbeeld bij huisdieren. Verdeeld over het forum vind je allerlei tips, links en informatie over babykamers, wellicht is er een onderwerp waar je in door kunt gaan. Groetjes, Lotte.
Heb je gelijk in ..... maar volgens mij is dit de zwangerschapspagina.... wat heeft dat met huisdieren te maken? groetjes Setje
Het forum heeft niks met huisdieren te maken, klopt, maar ze maken wel deel uit van je gezin. En wanneer je daar trots op bent wil je dat graag delen.
hmmm, heb je ook weer gelijk in. Oke ik geef me gewonnen......hahaha Daar had ik niet aan gedacht! groetjes Setje