iets heel raars

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door makey, 9 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb vorige week woensdag een bloeding gehad zie ook mn andere vraag van vandaag.
    maar t rare is een helderziende (vriendin van mijn schoonzus ) wist dat ik een bloeding zou krijgen en ook al dat ik zwnager was terwijl ik zelf nog nie tgetest had. en ze zei ook dat t waarsschijnlijk een tweeling was :confused: en ik heb natuurlijk de echo gezien 2 dagen na de bloeding en daar zat idd nog iets genesteld uin mn baarmoeder :confused: :( zal t danb toch???
    ik heb alleen geen kwalen meer en dat baar tme dan zorgen wat een onzekerheid ik wordt er gek van

2. sassa23

sassa23 Lid

7 jul 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Tijdens mijn zwangerschap had ik ook een erge bloeding, ik maakte me toen ook hele erge zorgen, maar toen ik naar de verloskundige ging en het hartje hoorde was ik gerustgesteld!
    Heb vertrouwen!!!

Ik zal voor je duimen!

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik mag de 25ste weer voor een echo om te kijken of t gegroeit is of niet.
    ik heb zon negatief gevoel op dit moment ik kan er niks aan doen maar dat heeft ook te maken met dat ik al een miskraam heb gehad en toen was t ook blijven zitten (missed abortion)

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik duim voor je mee meis!!

wat zeiden ze dan bij de echo?
    Naar ik begreep kunnen ze zien toch of het *mis* gaat?

Van mijn eigen MK bleef ik 21 fagen vies bruin vloeden en daarna helder rood.

Ik heb gistren mijn eerste echte menstruatie weer gehad na de Mk.

Meid keep the faith idd en wanneer mag je terug naar de gyna?

Liefs Ninetje

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @makey

Ik begrijp je onzekerheid :)
    Hier nog zo eentje :cry:
    Zal voor je duimen!!! Duim je ook voor mij??? ;)

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    er zat nog wel wat in mn baarmoeder maar omdat ik nog geen 5wkn zwanger was kunnen ze niet zien of t goed gaat omdat er nog geen hart actie is te zien. vandaar dat ik over 2weken terug mag komen

7. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn schoonzusje heeft geloof ik de eerste weken ook behoorlijk gevloeid, ook helderrood. Ze is nu al meer dan 20 weken zwanger van een zoon! Ik hoop dat het voor jou ook zo uitpakt! Ik duim met je mee hoor!

8. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    diezelfde helderziende heeft van daag gezegd dat ik me geen zorgen moet maken en dat er nog 1 kindje is want ik ben er dus 1 verloren want zij zei dat ik zwanger was van 2 of zelfs3. :confused: :confused:

maar ik moest er zelf ook positief over denken ,ik was erg negatief omdat bang ben om weer zon klap te krijgen als de vorige keer.
    en dat ik t verdrong ofzo de kwaaltjes omdat ik mezelf wijsmaakte dat t niet goed was/is

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    wat een verhaal makey, nu maar hopen dat je uiteindelijk toch nog zwanger bent hé. Ik duim met je mee hoor.

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoihoi!

Vraag een bloedtest!
    Dan heb je iets sneller uitslag want aan het hgc gehalte in je bloed moeten ze kunnen zien of dat hoog genoeg is voor een goede zwangerschap.

alhoewel...waarschijnlijk moet je dan na een weekl ook weer opnieuw testen om te kijken of het stijgt...dus dan zit je eigenlijk nog aan die 2 weken.

Succes ik duim heel hard!

Ninetje

11. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ze weet ook al wat het wordt!!! :D
    ik hoop teneerste dat t allemaal goed zit (heb een bloeding gehad)
    want die kotsmisselijk heid gadverdarie zeg, lijkt een goed teken maar ja de natuur is soms zo medogeloos

12. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Sorry hoor maar deze helderziende komt niet professioneel over. Eerst het ene zeggen, dan het andere! Vind het niet geloofwardig....

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoezo? Ik lees geen tegenstrijdigheden....

Hoop dat alles goed is meid!

14. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    mijnimeel,

ze heeft geen tegenstrijdige dingen gezegd hoor ze heeft gezegt (en wist dit al eerder dan ik zelf 1 dat ik zwanger was en 2 dat ik een bloeding zou krijgen) dit voelt zij. ze voelde ook dat het een 2 of 3 ling was ik ben bij die bloeding ook idd wat verloren. maar er zit oon nog wat in mn baarmoeder.
    ze heeft tot nu toe gelijk gehad en ze zegt nu nadat ik de bloeding heb gehad (meteen daarna al) dat het van af nu goed zal gaan en dat ze ook al voelde wat het zou worden, ik heb hierna ook geen problemen meer gehad .
    En ze heeft tot nu toe bij dit soort dingen ook bij andere mensen nooit mis gehad.

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Nou Makey, ik hoop idd voor je dat je nu een voorspoedige zwangerschap tegemoet gaat.
    Liefs,
    Bibi

Deel Deze Pagina