Via dit forum zit ik aan de extra movicolon en kreeg ik de tip 2 bakken koffie op de nuchtere maag. Had dat in de ochtend gedaan maar kon pas in de avond en dat was nog keihard het eerste stuk dan, nu nog niet geweest. Om de hoeveel dagen ga jij?
Zeer onregelmatig.. Soms om de dag, maar soms duurt het 3-4 dagen... Het is dan ook zeer hard en bloedt soms zelfs een klein beetje bij het afvegen. Heb ook soms het gevoel dat niet alles eruit is.. sorry voor de details! Drink je dan echte koffie of deca? Probeer namelijk cafeïne wat te mijden...
Ik reageer nu nog even voor ik eten ga koken. Bloed kan een ader zijn maar ook je huid zijn die als schuurpapier word. 4 dagen had ik ook zat wel 3 keer voor niks voor ik eindelijk wel kon. Dat heb ik nu nog met de movicolon dat heb ik via de huisarts ik poepte wel maar voor me gevoel te weinig. Ik nog echte koffie drink het niet zoveel, kreeg de tip en dacht waarom niet werkte niet echt, dan mijn vermoeden goed was klopte heb gisteren wel een flinke tijd op de pot gezeten, leeg was ik wel
Eten smaakte goed hoor, schat snapte alleen niet waarom ik zo aan het lachen was, roosvice kan je zelf kopen, movicolon schrijven ze erg makkelijk voor, dat is wel een voordeel.