Hoeslaken in wieg van kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door botervliegje, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hoi allemaal,

Ik heb een hele mooie kinderwagen (Maxicosi Mura 4) gekregen, maar nog weinig verstand ervan, dus hoop dat jullie me kunnen helpen :).
    Wat voor hoeslaken gebruik je om het matras in de kinderwagen? Ik heb nu een wieghoeslakentje geprobeerd en een verschoningskussenhoes, maar beiden passen niet echt.
    En wat betreft gewoon lakentje: moet dit een wieglakentje zijn, of mag je ook een dubbel gevouwen ledikantlakentje zijn?
    Hoor het graag!

xxx,
    Botervliegje

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Raar dat een hoes van een verschoningskussen niet past? Ik had er een wiegenlakentje in. Anders werd het zo'n dikke prop.

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Ik heb ook een wieghoeslakentje voor onze wagen, dezelfde, gekocht en dit past.
    Groetjes

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Thanks Milisa en Siepie!

Die van het verschoningskussen is een tikje kort en te breed. Maar als ik het eronder prop gaat het toch wel inderdaad. Die van de wieg is aan alle kanten tikje te groot. Misschien als ik het van onder vastzet met een veiligheidsspeldje of zo, dan blijft het ook strak liggen. Maar ik dacht dat het precies moest passen allemaal ivm veiligheid, maar dat hoeft niet per se?

Deel Deze Pagina