Niet afgelopen vrijdag, maar de vrijdag ervoor is dit gebeurd. Ik had tot de maandag erop een hele dikke blauw/geel kaak. Verder erg weinig last van gehad. Alleen merk ik sinds gister dat er een hele nare geur en smaak uit komt. Echt heel vies ik stink nu dus ook uit mijn mond denk ik, want ruik die geur zelf ook. Is dit normaal na zo'n ingreep? Heb hem er bij de kaak chirurg er uit laten snijden
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me niet normaal, alsof het ontstoking is? Ik zou de hapost bellen voor informatie of anders tot morgen wachten en de tandarts bellen.
Nee geen pijn, helemaal ook niet gehad eigenlijk. Alleen last van mn kaak gehad, niet het wondje zelf
Als het stinkt morgenochtend direct terug gaan. Zeker als je ook nog een nare smaak hebt. Je krijgt waarschijnlijk antibiotica en een mondspoeling.
Antibiotica heb ik gelijk al mee gehad, omdat mijn weerstand niet goed is( sorry net vergeten te zegen)
Als kleine kinderen tandjes krijgen dan ruiken ze ook vaak uit hun mond. De lucht heeft dus vooral te maken met een verminderde mond weerstand/hygiëne. Maar ik zou het wel in de gaten houden!! Beter een keer te veel gecheckt dan te weinig...
Ja bel denk ik morgen middag even de tandarts, ik blijf ook nog steeds hierdoor spoelen met zout water. Maar door de lucht schaam ik me heel erg, merk echt dat ik mensen op afstand hou, en vaak mijn hand voor m'n mond hou, en extra veel mijn tanden poets
waarschijnlijk door "rottende" voedselresten in het gat dat nog niet dicht is. De tandarts kan dit even voor je uitspoelen met een ontsmettingsmiddel!
Hier dacht ik ook gelijk aan, heb ik zelf ook gehad. Mij lukte het om met lauw/warm water heel goed te spoelen en het water echt door het gat te laten gaan.
Ja maar spuit al elke dag een paar keer, vooral na het eten . Ben eigenlijk ook heel erg bang voor de tandarts, ben dus benieuwd wat ze dan gaan doen als ik er heen ga, het liefst ga ik dus niet haha. Maja dit is ook niet fijn, en vooral dat ik nu lees rottende etenswaren bleh