Meiden, Ik heb enige tijd geleden hier verteld dat ik ontslagen was terwijl ik een vast contract had. Nu is dit dus een rechtzaak geworden waarvan mijn advocaat zegt dat wij het zeker zullen gaan winnen. Nu heb ik vandaag een kopie gekregen van het voorwaardelijke verzoekschrift van mijn ex werkgever, daarin maakt hij mij zwart door allerlei dingen van mij te verzinnen die op mijn prive situatie zouden slaan en die totaal niets met de zaak te maken hebben. Hoe kunnen mensen je soms zo kapot maken door dingen over jou rond te bazuinen die totaal niet waar zijn. Echt ik ben er kapot van en ik kan er echt alleen maar om janken, wat een *leuri* lijers is dat zeg, ik heb er gewoon geen woorden voor. Liefs van een teneergeslagen Mariska
oh meissie wat k*t. ja sommige m ensen kunnen er wat van he. doe je best en meer kun je niet doen. en je niet te druk makn he want dat is niet goed voor je kindje. hou je rustig gr mik
Ja en vandaag kwam er weer een leugen bij, pffff volgende week vrijdag is de rechtzitting, zal blij zijn als het erop zit. Stelletje waarderloze lui daar op dat kantoor. Liefs Mariska
Dingen uit het persoonlijke leven hebben naar mijn mening niks met werk te maken. Ik denk niet dat de rechter daar verder op in zal gaan. Zeker als het nergens over gaat. Heel erg vervelend voor je hoor, Als je nu even doorgeeft na de rechtzaak welke werkgever het is, ga ik er zeker niet werken.
Nee dat is wat mijn advocaat ook zegt, maar toch als je die dingen leest die gelogen zijn over jou omdat hun een stok willen hebben om mee te slaan dan wordt ik daar toch wel heel verdrietig van. Vanwege de hormonen moet ik al zo vaak huilen, maar ik kan het allemaal zo slecht van me af zetten. Liefs Mariska