Leugens op ZP. Bizar dat het bestaat...

Discussie in 'De lounge' gestart door Betty Barclay, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evientje

Evientje Niet meer actief

Heb helaas veelvuldig ervaring met mensen die de meest gruwelijke leugens vertellen. Zowel via fora, zakelijk als privé.
    Voor mij diegene die ik het ergste vind zit ik in principe nog minimaal 13 jaar aan vast, dat is namelijk mijn ex, en vader van onze zoon.
    Buiten dat hij überhaupt overal over loog, liegt hij over de gezondheid van zijn ouders en dermate dat zelfs strafrechters erin zijn getrapt! (Naar zijn zeggen dan welliswaar) ik kreeg de beschuldiging dat zijn ouders zouden op sterven na dood zouden zijn, en ik toch zeker niet zo onmenselijk was om hun een omgang met hun kleinzoon te ontzeggen (hebben hem meerdere keren ontvoerd, en er is door instanties aangegeven dat ze het vermoeden hebben van mishandeling, waarop de rechter omgang volledig heeft afgewezen) zijn ouders hebben de dag nadat hij dit beweerde mee gedaan aan een sportevenement, bewijs via de sportvereniging!
    Nu is het zelfs zover dat hij beweert zelf op sterven na dood te zijn geweest bij een hartinfarct afgelopen zomer, via de arts weet ik dat hij geen hartinfarct blijkt te hebben gehad, maar het vermoeden in het zkh is dat hij dit geveinsd heeft (hij kijkt tegen een celstraf aan van ongeveer 8 jaar). (Overigens heb ik die informatie via de arts ivm onze zoon, overweging wel of niet bezoek dan wel op de hoogte brengen, maar ook vanwege de medische achtergrond ivm erfelijkheid. Bij mij is het erfelijk alleen via de mannen, zl wordt daar dus wel voor gemonitoord)

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Zo was er een tijd geleden op FB een stel dat heel graag wilde trouwen omdat de bruid in spe ALS had en niet lang meer te leven had. Heel veel vrijwilligers (waaronder een kennisje van mij) dienden zich kostenloos aan om hen de dag van hun leven te bezorgen.

Puntje bij paaltje: Het ALS verhaal was helemaal niks van waar!

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Het ligt natuurlijk helemaal aan de situatie! En ik begrijp dat je naar vrienden en/of familie anders schrijft dan op een forum. Zeker als je boos bent, of verward of ziek.
    Maar als je je verhaal kwijt wilt, of tips wilt krijgen over een bepaald onderwerp. Dan zorg je er toch voor dat je vragen goed op papier staan?
    Tenminste, zo denk ik :)

Sterkte met je collega! x

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Aandacht trekkerij....

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Toen ik zwanger was van de eerste hadden we hier ook een clubje mama's.

1 van die dames raakte meteen na de bevalling weer zwanger, na 6 maanden melde ze dat de klein al geboren was omdat haar placenta losgelaten had maar ze waren er net op tijd bij geweest.

Met zijn allen leefden we ontzettend mee, en toen melde ze na een week of 3 dat de kleine meid toch overleden was.

Oh wat waren we met zijn allen verdrietig, ze vroeg om hulp met het maken van een rouwkaart waarin ze een foto van de kleine wilde verwerken. Dus druk met photoshop geweest om zo'n kaart te maken.

En dan blijkt dat alles gelogen is, foto's van het internet geplukt (geloof ook van een amerikaanse site) etc.

Je vertrouwen loopt gewoon een deuk op, bij overlijdens berichten ben ik altijd wantrouwend, zou het echt zijn of verzonnen.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames,

Het betreffende topic is inmiddels gesloten.
    Om te voorkomen dat er oude koeien uit de sloot gehaald worden doen we deze ook dicht.

Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina