Oh, neen ik bedoelde ook hélemaal niet dat het wel kon hoor, want ik vond het verhaal dat ik net op die 'ikkeben' site gelezen had gewoon zo ongeloofwaardig dat ik het hierbij plaatste! Net omdat het ook overeen kwam met wat Lentefee al vertelde. Ik was vergeten er nog emoticons bij te zetten Ja, ik vond het ook écht een ongelofelijk vreemd verhaal, heel erg als het waar is, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd toch wel... Wat zou kunnen is dat de navelstreng in een lus in de baarmoeder zat, waar door ze gewoon aan beide eindjes moest trekken om de lus er nog uit te halen, maar dat lijkt me ook zeer ongeloofwaardig, die navelstreng kan ook helemaal niet 'vast' gezeten hebben. Maar ik vind het maar luguber om erover na te denken, te veel fantasie
Ik herken precies wat je bedoelt, want ik deed het zelf ook... ik vind het heel dapper van je dat je dit hier op hebt geschreven. Ik voel me ook nog altijd zo stom dat ik dat destijds deed, maar het was inderdaad een soort overlevingsmanier. Probleem blijft wel dat ik me tot op de dag van vandaag onzeker ben blijven voelen en altijd maar hoop dat mensen me nu wel geloven als ik hen een verhaal vertel. Stom hè, het is al zooooo lang geleden. Maar die onzekerheid blijft. Verhalen als hier de laatste week hier op het forum hebben gespeeld maken het allemaal ook niet makkelijker. Ik word er nog steeds onzekerder door. Ik weet goed dat ik het van me af moet zetten, maar als je toch al niet lekker in je vel zit...
tja hier verstopt de wc al van een maandverbandje, dus die gooi ik er maar niet in Mischien het kind doorgeduwd met de ontstopper? Ah gadver moet er niet aan denken joh.. Oeps ik krijg getrappel van binnen uit, baby krijgt het al benauwd bij de gedachte hihi.. Ik vind het overigens netjes dat sommige er ook gewoon voor uit durven komen hoor, je kan er anderen heel erg mee kwetsen met leugens, maar als je er voor uitkomt en er spijt van hebt, dan ben ik weer degene die een hand over haar hart strijkt.. Die ene meid bleef het vol houden al haar leugens, we werden er echt gek van!
Ik kan me helemaal vinden in het verhaal van FreeWilly, ik herken er ook veel van mezelf in. Net als FreeWilly ben ik ook helemaal gestopt met liegen. En daar ben ik blij om! Ik heb nu een collega die werkelijk de hele boel bij elkaar liegt. Gek word je er van. En je prikt ook zo door alle leugens heen. Als je zelf een verhaal liegt dan denk je dat niemand je door heeft. Nu merk ik dat dat dus helemaal niet het geval is. Gelukkig was ik een kind toen ik verhalen ophing. Maar deze collega, het is een volwassen vrouw. Ik vind het sneu voor haar, maar het maakt me ook kwaad. Jullie zullen begrijpen dat ik haar zoveel mogelijk uit de weg ga. En als ik anderen hoor praten over haar (goh, het is toch allemaal wel heel zielig voor haar, wat ze allemaal meemaakt, zoveel ellende en tegenslag...) dan meng ik me niet in het gesprek. Soms hoor ik haar weer een verhaal vertellen, compleet uit de duim gezogen. Er klopt geen moer van. Dan kan ik alleen maar denken "wat ben jij een doos dat je denkt dat ik zo dom ben dat ik dit soort verhaaltjes geloof".
oh vosje er klopt nog meer niet aan dat verhaal van die meid op die site: ze is op 24 januari 4.5 weken zwanger op 2 maart (dus 5 weken later) is ze 5.5 weken zwanger? ik dacht eerst mischien heeft ze een fout gemaakt maar het hele verhaal door zegt ze dat ze zo goed is in datums, dat ze het allemaal precies nog weet..
speeters wat ik ik nu, een miskraam? jeetje wat erg meid, vind dat zo vreselijk! sterkte en hopelijk weer snel goed zwanger.
Hoi Lentefee, Lief van je, dank je wel! We hadden nog niet zo lang voorheen getest en wisten ook niet hoe ver ik was doordat ik nog geen normale ongi na het stoppen met de pil heb gehad. Het was natuurlijk wel een klap in het gezicht, maar ik ben blij dat we laat getest hebben zodat we nog maar voorzichtig blij waren. Maar na hevige buikkrampen en bloedverlies waren de testen na een week opnieuw veel lichter... We moeten nu terug eventjes aan de anticonceptie omdat ik binnen enkele maanden een operatie moet laten doen onder volledige narcose, waarbij ik beter niet zwanger bent. Spijtig dus, maar de kinderwens moet nog even in de koelkast, hopelijk duurt het nadien niet te lang meer voor de volgende positieve test Dank je wel voor je lieve berichtje en succes met je komende baby'tje! Sandra
Over leugenaars gesproken, ik dacht dat zoiets alleen in de film voorkwam. Helaas was mijn ex-vriend ook zo, hij heeft me verteld dat hij gesteriliseerd was. Wat ik best erg vond want dat zou betekenen dat kinderen krijgen een lastig verhaal zou worden. Aangezien ik nu dus zwanger ben, geloofde ik het al niet meer. Hij heeft het later ook toegegeven dat hij gelogen had, dacht dat ik niet bij hem weg zou gaan als ik zwanger zou zijn Fijne mensen zijn er op deze wereld.... ps, hij had dus ook over meer dingen gelogen
@ Josien, na verloop van tijd hebben mensen best wel door dat je gestopt bent met liegen, om de simpele reden dat je verhalen kloppen. Je mag van het vertrouwen van je medemens in wat jij verteld uitgaan, denk ik, hoor. Maar ik begrijp het ook wel. Ik was echt nog heel jong toen ik besloot te stoppen met liegen. Hoe ouder je bent totdat je daarmee stopt, hoe moeilijker anderen het ermee hebben je te leren vertrouwen. Dat is heel moeilijk. Maar ik denk dat je er, vooral met mensen die voor jou veel waard zijn, met anderen over kunt praten. Daar is wel lef voor nodig, maar ik denk dat het veel opleverd.
ja inderdaad, hij hoefde helemaal niet te liegen daarover.... Als dat zijn enige leugen was geweest had ik er nog wel over willen praten, maar er bleek nog veeeeeeeeel meer aan de hand.. helaas
mmm.. jammer.. Lijkt me niet makkelijk, deuk in je vertrouwen in mensen/mannen. Heb je het allemaal al verwerkt? (beetje ontactvolle vraag, sorry)
Zullen we het verhaal van de persoon van deze site laten voor wat het is. Hier zijn meedere onderwerpen over geweest en deze zijn niet voor niks op slot gegaan. Het is niet de bedoeling dat er in een ander topic over door wordt geborduurd. Leugens genoeg zou ik zeggen
Ah, maar het gaat hier toch helemaal niet over 'annemarie' of 'benthe'? Eigenlijk is het meer een 'straffe-verhalen-topic'
Er zijn een paar berichten over geplaatst. Elmo vraagt enkel of het daarbij gelaten kan worden.. Het lijkt me voor sommige leden vervelend om er steeds aan herinnerd te worden. En detectiveje spelen is superleuk.. maar er komt ook altijd een einde aan het verhaal.
Nou Lintje inderdaad...zo was het bedoeld. Niets meer en niets minder. Niet als een wijzend vingertje maar om te voorkomen dat het "weer" uit de hand loopt. Met leugens genoeg bedoelde ik juist buiten Annemarie en Benthe om... Jullie waren al aardig op dreef