leugens

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Whahahahahaha... :) still working on it.. :rolleyes:

En nu weer ON-topic.. kom maar op met die leugens!

2. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit zou toch een mooi afstudeerproject zijn, denk je ook niet ?

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    o. nog ff offtopic: haha.. jah.. tentamen is morgen.. Als ik me nou afmeld en er volgend jaar mee doorga.. ;)

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Nu begrijp ik het niet meer hoor ;) Mogen we hier nu nog 'straffe verhalen' vertellen of niet? ;)

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja natuurlijk.. zolang het niet gaat over de leugens van "een bepaald persoon die hier op het forum lid is geweest".

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ah ja, natuurlijk, daarover beginnen is inderdaad zinloos, maar als ik nu alles teruglees staat er toch ook maar 1 berichtje over in dit onderwerp, en daar is niet verder op ingegaan. Misschien dachten jullie dat we nog steeds over die 'bepaalde persoon' bezig waren? Die naam is maar één keer gevallen ;)

Maar blij dat we andere leugens en straffe verhalen wel nog gewoon mogen verzamelen! ;)

7. Niet meer actief

ik heb dit topic geopend en het ging idd helemaaal niet over die zekere persoon met een zogenaamd dochtertje..

Het ging meer over een meid dis zogenaamd zwanger was..
    (lijkt hier wel GTST trouwens hihi)

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    ja idd, zo had ik het ook begrepen ;)

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    En dat klopt ook.. alleen om te voorkomen dat het over zogenaamde dochtertjes zou gaan werd er even een mededeling gedaan. Maar tis een "leuk" topic dit, dus om weer ON-topic te zijn:

Iemand nog leugens in de aanbieding?

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh ja hoor... een kennis van mij verzon ook zijn hele leven bij elkaar. Bij hem thuis heb ik mijn huidige man leren kennen. Die kende hem al 20 jaar dus wist veel af van zijn geschiedenis.

Steeds als mijn man er niet bij was vertelde hij verhalen uit zijn jeugd en over de tijd dat hij nog werkte (hij zit nu in de WW, volgens mij trouwens zelfs inmiddels in de bijstand). Zo vertelde hij dat hij op het gymnasium had gezeten en een baan in de IT had, waarbij hij zo belangrijk was dat hij noodgevallen per helicopter naar zijn werk werd gebracht. Ik hoorde die verhalen wel aan, maar dacht... nou ja, laat maar kletsen.

Nu blijkt (nu wij geen contact meer met hem hebben) dat hij altijd bij mijn man in de klas heeft gezeten op de LTS en daarna in het vierde jaar van school af is getrapt. Toen is hij naar weer een andere school gegaan, maar ook daar is hij weer weggestuurd. Tot slot heeft hij toen nog een cursus gedaan bij de LOI, maar daarvoor is hij gezakt.

Over dat werk... heel raar ook weer. Hij houdt het nergens langer uit dan een paar maanden tot maximaal een jaar. Steeds vertelde hij dat zijn bazen problemen hadden (financieel) en dat hij daarom moest vertrekken, maar het is toch wel heel toevallig dat je op je 39e jaar kunt zeggen dat je misschien wel 30 werkgevers hebt gehad en nu thuis zit. Enne... lekker goede IT-er ben je als je op dit moment niet aan de bak zou kunnen komen (lekker belangrijk met je helicopter...).

Ik word er ziek van als ik zo iemand hoor praten. Eerst had ik er nog medelijden mee, maar als ik zie wat voor een puinhoop hij van zijn leven maakt en hoe hij andere mensen daarin (bewust) meetrekt. Gadverdamme... daar kan ik echt misselijk van worden...

11. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    nu ik er zo over na zit te denken, ken ik eigenlijk best wel wat mensen die veel verhalen opblazen, mooier maken, overdrijven, dingen achterhouden of gewoonweg liegen over de gekste dingen. Zou het iets van deze tijd zijn ofzo? Of zijn er zoveel mensen die denken dat het nodig is om te liegen omdat hun gevoel van eigenwaarde zo laag is?
    Ik was altijd zo goedgelovig en had snel medelijden als iemand een zielig verhaaltje ophing tegen me...na een aantal keren mn tenen tegen dezelfde steen te hebben gestoten heb ik geleerd dat je alles maar met een korreltje zout moet nemen..soms een heel pak zout!

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @lieniej; helaas................ik denk ook haast dat het iets van de laatste tijd is. Of ben ik dan de verkeerde persoon tegen gekomen waarvan ik dacht alle voors- en tegens mee kon delen?
    Maar helaas; tegenwoordig blijkt het haast niet minder waar. Gelukkig ben ik op meerdere momenten nuchter en reeel gebleven en heb ik de beslissing gemaakt om voor mezelf te kiezen en deze persoon buiten mijn leven te plaatsen.
    Tot op de dag van vandaag geen spijt van! Had mij anders steeds meer energie gekost en frustratie!
    Tip; blijf dus alert en dicht bij jezelf staan.

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    wil iemand mij (mag via een pb) even melden waar het over gaat?

vind de liegende verhalen erg vermakelijk, by the way! Hoewel, niet leuk voor degenen die erin getrapt zijn natuurlijk

14. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    die ervaring heb ik ook. En inderdaad bij steeds dezelfde mensen. En van sommige mensen in je omgeving weet je ook gewoon dat ze altijd verhalen mooier maken dan dat ze zijn. Dan vertellen ze iets en dan denk ik, dat kán gewoon niet.... :cry:

15. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Gewoon over straffe verhalen of leugens ;)

16. Niet meer actief

ja ik kreeg net een leugen binnen via sms!

Zal het kort houden: mijn twee oudste kids gaan regelmatig naar hun vader toe, alleen vader schreeuwt en scheld vaak tegen oudste.
    Al verschillende gesprekken met hem erover gehad en hij erkent wel zn fout maar schold mn oudste vorige week weer uit.
    Heb vandaag een mail gestuurd met de uitleg hoe frustrerend dit voor zoon allemaal is.

Kreeg net een sms van ex: "jij gebruikt de kinderen en je liegt alles bij elkaar!"

een leugen over een leugen dus :( :(

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Bah... ik snap wel dat het je ex is. Wat een eikel.

18. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik forum eigenlijk al jaren best veel, en heb ook op een ander forum zoiets meegemaakt als dit verhaal met benthe.

Daar was ook een meisje die achteraf alles aan elkaar loog. We hebben zelf weleens met haar gemeet, ze loog dat haar man kanker had etc etc.
    Alles kwam uit en heel veel mensen voelden zich bedonderd. (vooral omdat we ook weleens met zn allen hadden gemeet)
    Later zagen we dat ze op een ander forum zat voor vrouwen met vulva kanker. (toen had ze dat ineens :S )

tja te ziek voor woorden, maar er lopen echt rare mensen rondt op deze planeet..

19. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Oh god krijg meteen al een pb van iemand die toen op hetzelfde forum zat :D

ha ha wat is de wereld toch klein ;)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Precies...want nog doorborduren is dus juist niet de bedoeling ;)
    Je bent vast inmiddels al bijgepraat en anders...het is echt de moeite niet!

Deel Deze Pagina