leugens

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik ben de koningin...

tada dat was een leugen ;)

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het is dat je drie zonen hebt.. anders had ik het direct al niet geloofd! ;)

3. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik kwam laatst een klasgenoot tegen van de basisschool. Dacht ik toch met een wel iets volwassener persoon te maken te hebben als dat ze toen was ;), niet dus...

Zij vertelde me dat ze haar school had afgemaakt en nu een MBO-diploma op zak had. Ze wilde verder leren, omdat ze nu een diploma had als iets administratiefs/baliewerk. Ze zei: niks voor mij om mensen te helpen en een lief gezichtje op te zetten als ik daar niet voor in de stemming ben. Dat klopt wel, dus ik dacht dat ik haar wel kon geloven. Ze zei dat ze tussen de twee studies door een bijbaan had als model. Ze word dan, volgens haar, opgeroepen om ergens te poseren, bijv. op de autoRai in Amsterdam. Ze moet dan een dag ergens komen voor informatie en dergelijke en ontvangt dan direct kleding en make-up. Op die manier verdiende ze een aardig zakcentje, zei ze.

Vervolgens had ze nog een verhaal over een bijna-aanreiding (klonk al iets minder-kloppend, maar goed) en over een tatoe die ze op haar onderrug had omdat ze met haar werk vaak naveltruitjes en heupbroeken droeg en nu dus een mooie versiering op haar rug had daarvoor. Leek me ook een beetje sterk dat je alleen daarvoor een tatoe zet.

Het verhaal van haar werk geloofde ik wel. Het klopte gewoon, dacht ik ten minste. Dus ik kwam een week later ofzo een andere klasgenoot van de basisschool tegen. Ik zei: ,,Die en die heeft 't ook mooi gemaakt.'' En ik vertellen over dat baantje. Zegt die andere klasgenoot dat dat allemaal gelogen is en dat 't helemaal niet zoveel voorsteld als zij mij wel verteld had. Make-up en kleding bijv. moet ze gewoon zelf verzorgen en ze poseert al helemaal niet op grote festijnen als de Auto-Rai.

Die bijna-aanrijding was ook zwaar overdreven, zei ze...

:S Ben ik nou zo'n goedgelovige muts of zijn sommige mensen werkelijk zo goed in liegen. Nou ja, waarschijnlijk als ik haar er vaker over gesproken had zou 't verhaal op een gegeven moment niet meer kloppen en het toch uitgekomen zijn...

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ach..w.s. wilde ze zeer bijzonder overkomen ;)

5. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    zou ik ook gewoon geloven hoor! Waarom zou je er ook aan twijfelen? Maar het is wel erg dat ze dat doet

Deel Deze Pagina