Pff.. ik word een beetje gek van de enorme pijn in m'n buik! Het lijkt gewoon niet op te houden.. Als ik niet beter wist zou 'k denken dat ik onwijs ongesteld ga worden! Mag niet meer klagen van m'n vriend, dus vandaar dat ik het hier even doe.. Onze tuttie is compleet ingedaald.. dus het is geen indalingspijn.. Om gek van te worden *sorry meiden, moet het gewoon even kwijt.. *
Mag ik mee zeuren? Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten, buik doet aan alle kanten pijn, ook ik denk af en toe dat ik ongesteld moet worden! En dan nog rugpijn erbij, bah! *zeur zeur* De eerste 7 maanden van mn zwangerschap waren voorbeeldig, maar nu...echt de laatste loodjes dus, we schelen maar een paar dagen he!
Thnx meiden ..De laatste loodjes zijn echt wel het zwaarst.. Ben nu al weer wakker, omdat ik me dus geen houding meer kan geven in bed.. Nog even en dan zijn onze poppetjes er, haha.. It's for a good cause!
Ik heb ook we eens heel hard tegen mijn mannetje geroepen dat ik wou dat hij ook 1 dag hoog zwanger kon zijn en ook heerlijk verkouden! precies zoals ik me voel. . . . En dat ik dan benieuwd ben hoeveel hij klaagt en wat hij dan nog allemaal doet 8) Met andere woorden van mij mag mijn beebje aankomende zondag zich wel aankondigen hoor
pff ik doe met je mee, alles zit in de weg en doet zeer in mijn buik, heb af en toe het gevoel dat ik ontplof! xx
Toch wel grappig dat we allemaal in precies dezelfde periode zitten nu, om en nabij de 36 weken en zo'n beetje de zelfde 'bui' hebben. Ik moest er vannacht ook weer tig keer uit en kon totaal geen houding vinden. En inderdaad, ik ben benieuwd hoe m'n man dit zou trekken...niet waarschijnlijk Sterkte allemaal meiden, nog een paar weekjes en dan krijgen we onze beloning!