Leuk all inclusive hotel in Mexico

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door SDonya, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wie weet een leuk All inclusive hotel in Mexico?

Het moet wel echt kindvriendelijk zijn met een leuk zwembad en speeltuin voor onze dochters van 5 en 2 jaar.

We hebben nu Hotel Sandos Caracol eco resort en spa op het oog maar wellicht heeft iemand anders nog leuke tips voor ons :)

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.003
    113
    Vrouw
    Ik ben naar sandos caracol eco geweest maar dat was nog zonder kinderen. Het is een geweldig hotel! Goed en gevarieerd eten, mooie zwembaden, grote kamers (met jacuzzi, schoon en inderdaad schitterend midden in de mangrove gebouwd met behoud van de natuur. De blauwkrabben en wasberen lopen vrij rond. Wat ik me kan herinneren was er 1 zwembad vanaf 21+ maar voor de rest mochten de kinderen overal in. Er was toen ook een popcorn machine waar ze zelf popcorn mochten scheppen, het zelfde gold voor de suikerspin- en ijsmachine. Ook was er toen een speciaal kinder menu.

In de omgeving is ook genoeg voor kinderen te doen, geen idee meer hoe het heet maar er is een natuurlijke baai met allemaal tropische vissen waar je tussen kan snorkelen en op zo'n opblaasband kan je een natuurlijk stroompje af gaan. Daarnaast zijn er wat bruggetjes en aquaria waar je de vissen goed kan bekijken. Zwemvesten zijn uiteraard verplicht voor kinderen en die kan je gratis lenen.
    Ook kan je het oerwoud in om apen te spotten.

Mocht je vragen hebben dan mag je ook een pb sturen.

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ooo klinkt super!! Is het lang geleden dat je er was? En is er veel te doen in de omgeving van het hotel?

4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Santos caracol prachtig hotel en kindvriendelijk! Wij hebben er echt 2 heerlijke weken gehad :) wij hadden auto gehuurd en van alles in de omgeving gedaan. Leuke oudheden, parken, stadje etc.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.003
    113
    Vrouw
    Ik was er 7 jaar geleden, dus er kunnen best dingen veranderd zijn.
    Ter plekke hebben wij heel veel dingen gedaan, maar die zijn niet allemaal geschikt voor kinderen. Tulum, Chichén Itzá, zwemmen met walvishaaien, dolfijnen spotten, zwemmen met dolfijnen/zeekoeien en zeeleeuwen, krokodillen spotten, snorkelen in de mangrove/grotten en cenotes, op bezoek bij echte maya dorpjes, Xel-Ha en Xcaret. Dit was het zo even uit mijn hoofd, maar genoeg te doen dus!

6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wij hebben Sandos gedaan met onze zoon van destijds 1,5 en we hebben echt een heerlijke vakantie gehad. 2 weken zijn we er geweest, hebben wat uitstapjes gedaan met de taxi en als we konden gingen we ieder jaar terug. Echt een top resort met lekker eten, alles goed verzorgd en lief personeel. Spoelden bijvoorbeeld de melkfles van onze zoon om met flessen water ipv kraanwater e.d. Hoefden we niet eens te vragen, dat was gewoon standaard. Indoor speelparadijs, veel dieren, animatie op het park. Kortom; GAAN!

7. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wij waren er in 2012, oktober. Er is een speciaal kinderzwembad (erg mooi!) nog een zwembad met bar erin, waar ook een ondiep stuk is voor de kids, en je staat zo op het prachtige strand. Als je wat brood meeneemt kun je de vissen voeren in de zee. Heel tof!

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bedankt voor alle tips! We hebben vandaag definitief geboekt voor 2 weken! Heb er super veel zin in!

Nog meer tips over wat er te doen valt in de buurt verder zijn hartstikke welkom!!

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.003
    113
    Vrouw
    Heerlijk, alvast veel plezier!
    Ohja betaal excursies terplekke wel met pesos en niet met dollars want dan betaal je het dubbele... ;)

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel! En bedankt, hele goede tip!! Is het daar ook leuk winkelen? Dan zorg ik dat ik genoeg geld omwissel.. 😊

11. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Weet je wat ik dus ook echt leuk vond? Die hele grote supermarkt die er vlakbij zit. Is een Amerikaanse keten, kan verdorie even niet op de naam komen. Maar ik heb interesse in cosmetica/douchegel/deo etc en in Frankrijk zoeken we dus ook altijd een super op haha. Gekke tic. Maar... daar hadden ze dus ook kleding, tv's, voedsel, boeken, speelgoed. Soort Makro. Wel erg leuk! Lady speed sticks inslaan als je gaat. By far de beste deo ever en daar 1,99$.

Wij namen dan de taxi vanaf het hotel, welke geregistreerd staan en jou uit en in moeten checken. Als jij dus niet terug bent op x tijd dan hebben zij een groot probleem. Wij spraken vooraf een prijs af, en onze chauffeur wachtte dan bij de supermarkt zelfs. Zo tof! Tijdens de rit vertelde hij over de cultuur en hebben we gevraag of hij ons meer wilde laten zien voor een meerprijs uiteraard. Was heel leuk. Echte inside informatie en niet zo'n opgesomd riedeltje van een tour guide. En deze man was zo dankbaar voor zijn fooi. Fijn om te zien.

Ook zijn wij naar Tulum geweest. Prachtig! Maar, wel bloedverziekend heet. Weinig schaduw en dat vond ik dus met een kind in een buggy echt niet fijn. Veel water meegenomen, en in de bus een tablet voor onze zoon. Maar achteraf zou ik dat niet nog een keer doen denk ik. Met name door de hitte dus. Maar misschien kun je je daar nu wat meer op voorbereiden door bijvoorbeeld zo'n compacte paraplu in je bagage mee te nemen, is niet zwaar maar geeft je wel beschutting.

12. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Walmart ;). Er zit inderdaad een hele grote daar!

13. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.815
    5.951
    113
    Vrouw
    Gewoon pesos ter plekke pinnen, das de goedkoopste manier.

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bedankt voor de tips! :)

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wat erg.... we hebben de hele week regen en onweer als we daar zijn 😭

Ik ben dus op zoek naar heel veel leuke overdekte activiteiten om toch de dagen door te komen.. 😔

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
  17. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Wij hadden dezelfde vooruitzichten maar het viel uiteindelijk mee. Veelal snachts en overdag toch mooi weer of een bui en paar uur later lagen we weer aan het strand! Goede hoop dus voor je!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik ben er 12 jaar geleden ofzo geweest, maar in een goedkoop, klein hotel, we hadden nog geen kinderen.
    Inderdaad, vaak regent het even heel hard, maar is het de rest van de dag wel droog in zulke gebieden.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel ik ga meteen even kijken... Dat hoop ik ook maar ik vrees van niet.. Ik zie op de buienradar dat de regen vandaag om 9 uur ochtends begint en vanmiddag om 4 uur weer stopt..:(

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat klinkt inderdaad goed! Echt zo stom dit, we wilden eigenlijk Sri Lanka boeken maar daar is het regenseizoen nu... We zagen een paar weken geleden alleen maar regen daar als weervoorspelling en alleen maar zon in Mexico.. Dus hebben we Mexico geboekt. Drie keer raden waar nu de zon volop schijnt;) In Sri Lanka dus...:( Hopelijk heb je gelijk en hebben we ook een heleboel zon tussendoor!

Deel Deze Pagina