Wie heeft babykamer Miami en evt foto's??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik zie op de site van babydump namelijk nergens schroeven zitten bij het bedje, maar zag op mp het bedje staan en daar zaten hele duidelijk schroeven in Marktplaats.nl > TKA babykamer Miami ledikant en commode Euro 300,- - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
    Maakt het bedje er niet echt mooier op. Dusss zie je die schroeven nou duidelijk zitten of niet??? Ze hebben ze bij babydump zeker gewoon met photoshop oid weggehaald denk ik?
    Aan de andere kant kan ik me niet herinneren dat ik de schroeven in de winkel zo duidelijk heb zien zitten :S

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij hebben dat kamertje ook en ik heb even gekeken voor de zekerheid,maar die schoeven zitten er zo niet origineel in.Die zitten door de eerste spijlen heen zodat ze niet opvallen.Ik denk dat de mensen dit zelf zo edaan hebben.

3. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ok gelukkig, ik vond het al vreemd, omdat ik dat ook niet in de winkel gezien had. Bedankt voor je reactie :)

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Overigens worden bij een originele kamer meestal van die dopjes meegeleverd, die je over de schroeven heen doet om ze weg te werken.

5. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik heb gister staan kijken bij het baby kamertje bij de babydump (wij willen het ook!!)

Maar heb geen schoeven zien zitten hoor!

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hey,

Ik heb het kamertje ook! Ik kan alleen jouw link niet openen, dus weet niet over welke schroeven je het precies hebt! Ik kan altijd nog wat nieuwe foto's voor je maken, maar op mijn babysite (zie onderschrift) staan al wat foto's.. misschien dat je er iets aan hebt!

Maar dan heb ik ook een vraag aan 1 van jullie:

Onze kamer is (voor zover mogelijk) gemonteerd door de babydump, alleen ik heb GEEN idee hoe ik de planken en het 'hanggedeelte' in de kast kan maken! Ik heb namelijk geen handleiding erbij...Vrees dat de heren dit mee weg hebben gedaan met de dozen... Heeft iemand een handleiding in de buurt of foto's of uitleg van hoe ik de planken erin moet doen? ik wil zo graag gaan inrichten :D

Alvast bedankt!!!

Groetjes Susan

7. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Nee, dat is niet meer......... want die dopjes zijn gevaarlijk voor kindjes als ze losraken. Dus dopjes worden meestal niet meer meegeleverd.

8. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Klopt, de advertentie is verwijderd denk ik, maar op de hoeken van het bedje zaten 4 grote schroeven. Heb de foto's van je site bekeken en zie ze bij jullie idd niet. Zonde dat die mensen dat dan zelf gedaan hebben, want dat verpest het bedje behoorlijk ;) Als ik het kamertje zo zie kan ik niet wachten tot begin november. Dan krijgen wij m ook binnen. Vind het zooo'n mooi kamertje!!!

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb kinderkamer 'New York' en heb net ff gekeken voor je.
    Volgens mij is dat nl van dezelfde serie.

Er zitten geen schroeven aan de buitenkant van het bedje.
    Aan de binnenkant, dus waar de spijlen zitten, zit aan elke kant 1 'schroef''(nou ja, het is zo'n imbus schroef, dus plat) bovenin en 1 beneden. Dat zijn de punten waar het bedje mee in elkaar gezet is, en dus alles bij elkaar houdt. Dit zit echter niet in t gezichtsveld.

10. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb het kamertje ook.... Hierbij een paar foto's

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

dit is het enige wat je ziet bij het bedje

12. Kejay

Kejay Niet meer actief

commode en kast

Deel Deze Pagina