Benetton kopen in Italie??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door patje20, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik vraag me af of het inderdaad zo is dat je Benetton beter in Italie kan kopen dan hier. Is er iemand die er geweest is in zo een winkel?
    Volgens bepaalde site's namelijk wel goedkoper.

Vorig jaar in Italie geweest maar met een grote boog erom heen gelopen... Maar kan me nu wel voor mn kop slaan.

Gelukkig gaan we over 8 weken weer :)

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ja! Doen! Zal niet veel goedkoper zijn, wel wat maar niet shocking, maar sowieso zijn de collecties uitgebreider! Hier heb je (alleen?) bij V&D of Bijenkorf wat dingetjes hangen, daar hebben ze hele collecties, leuker en uitgebreider! Zeker naar binnen dus ;)

3. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Je kan er prima shoppen hoor, de collectie is idd veel uitgebreider. Twee jaar geleden nog geshopt in Verona, hadden ze ook een hele grote.
    Hier in NL heb je er steeds minder, en vaak van die kleine winkeltjes helaas. Ik ga regelmatig naar Gouda, daar kan je vooral voor de kids wel redelijk slagen.

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

italie durf ik niet te zeggen, wel vorig jaar in spanje geweest en was een mega winkel en scheelde toch best wel behoorlijk met nederland.
    Shirts waren in nederlnad 10-12 euro en daar betaalde ik er maar 4-5 euro voor

Ik zou zeker even gaan!

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ben zeer benieuwd! Ga denk ik sowieso wel ff kijken in een benetton winkel :)

Deel Deze Pagina