Ik vraag me af of het inderdaad zo is dat je Benetton beter in Italie kan kopen dan hier. Is er iemand die er geweest is in zo een winkel? Volgens bepaalde site's namelijk wel goedkoper. Vorig jaar in Italie geweest maar met een grote boog erom heen gelopen... Maar kan me nu wel voor mn kop slaan. Gelukkig gaan we over 8 weken weer
Ja! Doen! Zal niet veel goedkoper zijn, wel wat maar niet shocking, maar sowieso zijn de collecties uitgebreider! Hier heb je (alleen?) bij V&D of Bijenkorf wat dingetjes hangen, daar hebben ze hele collecties, leuker en uitgebreider! Zeker naar binnen dus
Je kan er prima shoppen hoor, de collectie is idd veel uitgebreider. Twee jaar geleden nog geshopt in Verona, hadden ze ook een hele grote. Hier in NL heb je er steeds minder, en vaak van die kleine winkeltjes helaas. Ik ga regelmatig naar Gouda, daar kan je vooral voor de kids wel redelijk slagen.
italie durf ik niet te zeggen, wel vorig jaar in spanje geweest en was een mega winkel en scheelde toch best wel behoorlijk met nederland. Shirts waren in nederlnad 10-12 euro en daar betaalde ik er maar 4-5 euro voor Ik zou zeker even gaan!